keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Viikkotreenit 18.5

Inton treenit ja meillä harjoituksena Anne Saviojan Orimattilan kisojen maksi kolmosten rata. Muutin sitä sen verran , että lopun puomin muutin suoraksi putkeksi ja vika este oli rengas. Haastetta lisää. =)
Into veti ihan hyvin! Alotin ekaksi niin, että pakkovalssi 4:lle. Mulla oma tekeminen "kusi" menin melkein siivekettä päin, koira kyl tuli oikein. Palkka keppien jälkeen!
Takas alkuun ja sama kohta takaakierto-valssilla. Parempi, mutta kepit tuli kokemattomalle koiralle yllätyksenä ja näkyi sillä, että oikein sisään, mutta rytmirikko. Itse en liikellä auttanut yhtään -> hidastanut. Sama uusiksi ja nyt oikein! Jatkettiin keinulle saakka. Puolivalssia ei keppien jälkeiselle hypylle tarvinnut. Ahnehdin vielä kohtaa ennen keppejä, juurikin keppien takia ja nyt putken kautta ja nelsoselle taas pakkovalssi, paremmin. Jatkettiin keinulle saakka. Keinu nyt hidas mun makuun! Keinulta jatkon rytmitin väärin, edistin liikaa ja koira suikkasi selän takaa putken ekapäähän, hoksin et menee ja yritin korjata mut niin vaan suikkasi sinne. =)Keinulta uusiksi ja nyt loppuun saakka. Tais A.lle tulla likimain juoksukontakti. =O Tota on nyt Intolla liikkeellä. =) Ja vikasta putkesta katto niin vahvasti mua kun olin jääny jälkeen, että tuli renkaasta ohi. Tässä syy miksi muutin radan lopun noin! Ja putki olis muuten ollu pussi jos ei ois ollut niin tuulinen ilma! Täytyy nääs vahvistaa itsenästä esteiden hakua putken ja pussin jälkeen, juuri tällaisissa tilanteissa. Putkelta 11 uusiksi ja nyt onnistuneesti loppuun asti. (Mun juoksu vaan nousee ihan pytsyyn kun yritän pinkoa eteenpäin hullun lailla ja kädet huitoo, yök!)
Sit rupesin vielä kokeilemaan perjättöä hypyn 12 ja A.n väliin, ei meinannu toimia millään, kokoajan A:sta ohi. Mä alan tosissaan uskoa Teemun väittämään, että persjättö ei ole kääntävä ohjaus. Sai kuitenkin onnistumaan, ajotuksesta kii. Olin myöhässä kokoajan. Vielä kerran rata loppuun esteeltä 12 alkaen, ja nyt tein puolivalssin ennen hyppyä 15 aiemmin siis päällejuoksuna...

Leevi oli pakko ottaa kans treeniin kun kerran kerkesin.. (kampaajalle olin menossa suoraan treeneistä)ja sillä sit ratana nolla tavoitteena. Eka yrittämä tössäsi kepeillä kun jätkä lopettin jonkun hajun takia pujottelun kesken, vittu et mulla meni vati nurin. Koiralla taas motivaatio kohillaan. Eikun takas alkuun ja vieteri kireellä radalle. Nyt rata nollilla paitsi Minna sano, et Leevi loikkasi A.n ihan sairaan korkeelta alas. Eli kontaktivirhe. Ei kestänyt vedättämistä. Ei kyl oo kestäny koskaan ennenkään. Hinkutin vielä sen verran tota kohtaa ja ainakin kerran loppuun saakka rääkätäkseni itseäni jotta saatiin kontakti kuntoon. 1 toisto namin kanssa ja seuraavalle aimo rääkäsy "ota" ...TOIMI!!!?? Nyt palkka ja ei loppuun saakka.

Että sellaset treenit...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti