keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Porvoo 13.4

Nillan kanssa vaihdellaa osaamistamme - hän koutsaa mua tokossa ja mä häntä aksassa.
Tänään katottiin taas avoa läpi. Lähinnä että mulle aukeis tää homma kunnolla!

Hippiksen seuruussa saatiin hyviä pätkiä - ei ees tehty kauheesti.
Jäävistä katottiin siesominen ja palkka siitä kun palasin vierelle ja jäi seisomaan - ei siis ennakoinut!
Hyppy oli hyvä.

Noutaminen tehtiin muutamaan otteeseen ja mietittiin kuinka voisi antaa dyykkaamisesta palautetta, kerran testasin ja seuraava toisto oli hyvä! Heitto aiheuttaa tota dyykkailua - jos vien kapulan tai on jonkun jutun takana, ottaa tosi nätisti ja tuo aina hyvin! Pitää myös hyvin tuossa sivulla! Oon kyl tehnyki kiusimis treeniä, et tökin kapulaa tai otan siitä kiinni ja siitä irrotetaan vasta kun sanon "irti"!

Luoksetulon stoppi vois todellakin olla tsäpäkämpi ja tähän haettiin kikka vitosia siivekkeiden kierron avulla. Otin myös voimakkaan käsimerkki-avun nyt käyttöön. Tuli muutama tosi hyvä pysähdys! Jatkamma treenejä!

Kaukoissa on vielä petrattavaa. Toi pepun hilaus ei tossa avossa niinkään haittaa mutta tulevaisuutta ajatellen saa oppia muuttamaan tekniikkaansa!

Nilla treenas kisoissa olleita haastavia alkuja ja mä en sit voinut vastustaa kiusausta kokeille kun oli kyllä nopeelle koiralle aika moiset. Tää ei ist ollutkaan niin hyvän mielen treeniä - meni palautteen antzmiseksi. Roiski rimoja kun oli selkeesti kiihtynyt kun toinen oli tehnyt aksaa ja hän vaan ootellut. Tuli myös kerran ihminuolesta (jarrusta) niin lahjakkaasti läpi okserilla, että mä nappasi koiran hypystä syliin. Että silleen - hiukan annoin palautetta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti