lauantai 25. lokakuuta 2014

Kohellusta! 23.10

Juhaa oli tänään tuuramassa Senni? Sanni?, anyway. Mulla hiukan kosketusta rataan jo ennestään - ei tosin niin, että olisin sitä jo itse aiemmin suorittanut, mutta tämä selkeesti vaikutti tekemiseen (eikä ehkä positiivisesti!). Tutustumiseni oli lyhyt ja ekana hommiin.

Meillä tökki totaalisesti kohta 5 - 6! Mä en malttanut ohjata vitosta ja käskytin "mene hop" ENKÄ "kierrä" niinkuin meidän kohdalla tarvitsi tehdä! Joo, okei käskyt ei oo aksassa ne juttu, vaan se ohjaus mutta kyllä tuo vaan vaikutti! Joko koiraan tai sitten mun tekemiseen! =D

Sitten taas toinen ärsyttävän pieni juttu! Ja näitä pieniä juttujahan meillä nykyään juuri riittää! =)
Eli 5:lta koira vastasella mukaan, jos en tätä tehnyt sujahti joka kerta sujuvasti 6 taakse! Tämmöstä en edes tutstuessani älynnyt joutuvani tekemään!!

Alkuun Himo myös hyppäsi esteen nro 5 tyystin esteen suuntaisesti! Tuula ja koutsi väitti, että oikein se meni ja mun silmä puolestaan näytti että EI ja siksi stoppasin. Väitin tovin vastaan, mutta annoin periksi. =) Koiruli meni niin ripeesti ja oudosti, että nuo katsovat silmäparitkin erehtyivät! =) Video todistaa!

Himo oli muutenkin vallan menevällä tuulella ja mäikää nykyään kokoajan. Ja sit me molemmat mäikätään! Kilvan huutoa! Siksipiä mulla varmaan jääkin "kauhea" fiilis tekemisestä - kohelluksen ja huutamien maku! =( Mutta fakta nyt vaan on se, että mä oon mä ja Himo on Himo! Ja musta ei mitään Jaakkoa saa! Ja toisaalta pitääkö edes?! Kait meijän yhteistyö joskus löytyy ja se on sit meijänlaista menoa - meijän tapa mennä aksaa! Toki yritän looginen olla koiralle, mutta täydellistä musta ei saa! Valitettavasti! =( Ja jos hirveesti yrittää lähtee muuttaa, voi olla että tää mun maallinen taivallusaikani ei siihen riitä! =D

Tää on vähän hassua, kun itsellä on tietynlainen mielikuva miten aksaatia "pitäisi" haluaisi mennä ja yrittää purkittaa itseään siihen tyyliin, mutta kun vaan taidot ei riitä ja tää homma kun nyt ei vaan mee niin! Jokainen koira on oma yksilönsä ihmisten tapaan! Silti sit potee huonouden tunnetta siitä kun ei saavuta sitä jotain "ihannekuvaa". Pitäsi hyväksyä se että me tehdään aksaa miedän tavalla ( 2 räyhäroopea! =D) ja that's it.  Tosin ei kylläkään kauheen onnistuneesti! =D Siksipä sitä pohtii että mun pitäs olla sitä ja tätä...

Saatiin kyllä taas pelittämään kohdat treenissä, mutta tiiä sitten oliko se nättiä vai ei. Mutta onneksi videolta homma ei näytä niin mun armottomalta rehaamiselta miltä se tuntuu! =) Toivottavasti ei teidänkään mielestä?!! =D  Käskytys vaan on KAUHEETA! Paikkaanko omaa tekemistä vai koiran reagoimattomuutta? Omaa tekemistä..myöhässä oloa..pelastelua? =D

Parissa kohdassa Himolla jäin niin sanotusti levy päälle... suoritti suorittamistaan ja väärää tietty. =)
Eli 9 vastakäännössä alko suikkimaan putkeen ja lopuussa esteellä 21? (niistokohdassa) suikki putkeen. Kaikki sai tässä kohden alkunsa siitä kun en ekalla yrittämällä tarjonnut sille näkyvyyttä ko. esteen taa ollenkaan!

A.n suoritti tänään hurjalla draivilla, video paljastaa tämänkin. Kepit oli ihan super tänään!!

Mutta tässä videokooste treenilöistä!

On se aika menijä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti