torstai 16. lokakuuta 2014

Ilo uutisia! 16.10



Tänään saatiin tuloksia eiliseltä ell reissulta.
Meidän rakkaalla liki 12 vee herralla Hugolla kaikki veriarvot ok! Sokerit, maksa, munuaiset, leukkarit jne jne. Sydän kuullosti hyvältä ja näkökin pelasi! Jee! Hänestä mä olin eniten huolissani!

Pattejahan Hugolla on ja näyttää tupsahtelevan lissäkin kokoajan...

Leevinkin sydän sykkii kuulemma kuin teinipojalla konsanaan ja sillä oli kilppariarvot noussu 13,3 sinne kolmeenkymppiin. Hyvä! Jos nyt oikein muistan - saan kyllä tulokset papruversionakin.
Puolen tabletin lisäyksellä saatiin vihdoin tuloksia. Eli saa nyt aamulla 1 1/2 ja illal 1 tabletin.

Himon silmästä ei enään roskaa löytynyt. Tuire huuhteli senja laitettiin silmätippoja ja kotiin keinokyyneltä ym. Näyttäs olevan ihan normi! Jes!!

Himo kävi myös tänään osteopaatilla ja parempaa suuntaan ollaa menossa kokoajan! Lapojen välissä kireyttä (vain) ja tyyppi on parin viikon sisään vetänyt lipat kolmesti!

Mä olin ja käsittelyssä... not so good!
Carita myös yritti "raapia" pintaa syvemmältä. =) Kehoitti kuuntelemaan itseäni - pitämään kerran päivässä 5 min treffit itseni kanssa. Olemaan armollisempi itseäni kohtaan.... Ja hän siis siinä hoidon tiimellyksessä yht'äkkiä alkoi puhumaan näistä! Ei kysellyt ennakkoon mitään... Mitä lie kehoni viestitteli? =)
Mutta oikeassa hän oli! Olen todella armoton itseäni kohtaan! Itseni arvostaminen taikka huomioiminen?
Toki tätä nykyä on ollut halua antaa itselle aikaa, tehdä asioita mistä tulee hyvä mieli. Metsäillä, Lappeilla jne.. =) Vielä kun saisi mökkeillä!! Ois kiva vuokrata mökki missä olis palju!! Toki kaipaan myös kavereita kenen kanssa hengailla (tehdä juttuja yhdessä: leffailla, reissata tai mitä nyt yleensä tehdään..grillaillaan jne..) - ne on mun/meidän elämässä kyllä tyystin kortilla. Tuttuja on pilvin pimein mm. aksapiireissä, mutta...

Mutta iloisten uutisten päivä! Ei haittaa menetetyt 300 euroa! Hippis rapiat 70,- ja pojat rapiat 250,-.
Niin ja tänään vielä 130,- =D

Mutta jos on eläimiä ottanut on vastuunsa kannettava!!!!!!! Mun rakkaat!!

Ainiin, suut oli molemmilla pojilla huonossa kunnossa, eli ne on puolen vuoden sisällä vietävä hammaskiven poistoon! Nukutus hieman kyllä pelottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti