lauantai 25. lokakuuta 2014

Ei sen helpompaa!! 25.10

Aamusta hallille jyystämään Timon rataa! Eikä ollut sen helpompaa tänäänkään!!!! =( Toki saatiin se selätettyä loppujen lopuksi yhdellä esteen kaadolla, mutta sitä ennen tahkottiin juttuja! Kokeilin myös Himolle sitruunapantaa ja ei se sitä hiljentänyt! =) Se siitä siis! Kokeilin myös itseni hiljentämistä - ilmastointiteippiä suun eteen! Joo-o! =D Ei sekään hiljentänyt koiraa! Sen sijaan ei uskaltanut alussa lähteä liikkelle ja eikä sit irronnut samaan tapaan kuin normisti! =) Mä jouduin myös menemään sit ilman silmälasejä kun ne menee ihan huuruun nenän kautta hengitellessä ja oikeesti kyl tolleen alko multa multa happikin loppua, mutta mitäpä sitä ei tekisi / kokeilisi tullakseen paremmaksi agilityohjaajaksi! =D

Ton radan alku oli haastavin setti! Jos ajotus kusi - oli koira putkessa esteen 6 jaälkeen! Toinen oli et lens 12 jälkeen 13 väärälle puolelle - taakse... Kolmas oli väli 17 - 21. 19 linjaaminen ja itse kerkeeminen jatkoon oli paha! Himo hyppäsi 19 aina huonosti! Ja tässä se esteen kaatokin sit oli! Eikä toi loppukaan kauheen kiva ollut! Todella ahastava rata!! Paljon paljon paljon tekemista ohjaajalla!

Oheessa video koko radan suorittamisesta!

Käskytystä riittä, mutta jälleen ei kuitenkaan mielestäni näytä niin mun rehaamiselta kuin tuntuu! Toivottavasti ei oma silmä kaunista!? =)

Ainiin ja tänäänkin (niinkuin eilenkin), teki kepeille sisäänmenossa virheitä. Painelee suoraan kakkoseen, mutta oon nyt lähiaikoina pistänyt merkille, että näissä mun rytmityksellä on iso merkitys. Ei vielä kestä että mä liikun samalla kuin hän aloittaa pujottelun. Mun pitää omassa liikkeessä tehdä pieni rytmitys juuri sisäänmeno hetkellä ja jatkaa matkaa vasta kun Himo on alkanut pujottelemaan. Treeniin..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti