maanantai 25. huhtikuuta 2011

Three in one 25.4

Niinkuin otsikkokin kertoo, kolme yhdessä paketissa...Ja kysehän on Leevistä! Mulla oli taas tänään kolmella radalla kolme erilaista koiraa. Helppoo ku heinän teko toi ohjaaminen, koskaan et tiiä mitä saat.
Ekaradalla mulla mahoton tykki. Mä joka paikassa myöhässä ja HYL.
Tokaradalla mulla oli laama, joka ei sit myöskään ollut innokas lähtemään ohjauksiin. Yks valssikin...voi kiesus ja tasan oli ajallaan.. no, oikein kuitenkin siitä vielä kepeille, mutta kalastella tartti, niin houkutti valua puomille päin. Keppien jälkeen oli rengas josta piti vetää vasemmalle putkeen, rengas syötti suoraan oikeeseen eli väärään päähän. Puolivalssilla yritin, mutta nouuu..suoraan veti koiruus... HYL. Lopussa vielä homppaili todella.
Huvitusta vikalle radalle ei taas itellä ollut, eikä kyllä koirallakaan kahdella ekalla esteellä. Onneksi siitä kuitenkin virisi hiukan. Kyseessä oli Salosen Martin hyppäri, ihan kiva ja onneksi vauhdikas. Tosin ei meillä ny niin kovin vauhdikas..
Tästä kuitenkin ihan nätillä menolla nolla ja sijoitus 11, aika jotain -7,5s, en tiiä millä ajalla luokka voitettiin... Valitettavasti ei kuitenkaan nostattanut fiilistä tämäkään rata, ei todellakaan wow-kisat -TAASKAAN!

Nyt oon ilmonnu vielä P-Haulle to 5.5 mut sit tuli paussi... ratatreenit alkakoon..

Päivitys 26.4... Kävin tsekkaamassa Jankk.n tuloksia ja olin pudota penkiltä kun näin että Leevi oli edennyt vikalla radalla, eli hyppärillä josta nolla tuli, niin 4,20m/s. EI SE KYLLÄ SILTÄ TUNTUNUT!! Rataprofiili oli kai vain niin virtaviivainen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti