perjantai 1. lokakuuta 2010

Timon valkussa kera Leevin

Syksyn hallikausi korkattu Timon valmennuksella ja ihan voin olla pikku koiruuteeni tyytyväinen. Se liiteli vallan mallikkaasti!
Rata oli ansoja pullollaan ja me ei sorruttu niistä yhteenkään, onnistu backlapit, pakkovalssi-jaakotukset, irrotukset hypyille jne. =) Mokat oli ihan mun ohjauksellisia räpiköintejä, mutta Timon sanoin aika pieniä sellaisia. =) Esim. pakkovalssi-jaakotukseen aiemmin lähtö....parissa kohtaa koiran turha kutsuminen...
Timo jopa vinoili mulle meijän lähtiessä harjoitukseen, että nollilla läpi (27 estettä)...totesin et just joo. =) Johon Timo: et kai sä sinne oo menossa virheitä tekemään..tokasin et NO EN ja asennetta tuli heti peliin tuplasti! =) Vallan hyvin menikin esteelle nro 16 asti, kepeille, kunnes Leevi meni oikeestaan suorassa sisään menossa umpikulman puolelle. No, itsepähän sen sinne ajoin! Jos tossa kämmi ei ois tullu, se ois tullu mun ohjausvalinnalla esteelle nro 18 -> keinu, koska koira ei tee itsenäistä keinua ja kestä sellaista sivuirtoomista kuin olin ajatellut tekeväni. Mut perskeles! Tän talven jälkeen osaa ja kestää!
Mut oon kyl iltaan tosi tyytyväinen! Muutamaa kohtaa koitettiin eri ohjauksilla ja ei huonoja nekään. Lopussa alko sit jo oma ajatus katkoilla, mut oli paikka minkä taas arvasin. Tutustuin siihen niin pöllöillä ohjausvalinnoilla... =)
Tästä on taas hyvä jatkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti