sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Voittonolla - helpottiko? 21.1

Rehellisesti vastattuna, ei.  Vaikka onhan se nyt kivavoittaa! =D Jumankekka tää ihmismieli on kummallinen!  =)
Mä vingun ja vingun, kun ei me voiteta ja sit sen kerran ku näin tapahtuu, se ei tunnu juuri miltään. Rata ei nimittäin ollut suorituksena mikään kovin hyvä, tai sellainen fiilis mulle jäi. "Ei mikään voittorata". =) Ei ole videota valitettavasti.
Tuhat kertaa huikeempi fiilis on SM - kisojen finaaliradasta, kuin näistä tällaisista voitoista. Se on se fiilis jota mä haen - en ehkä kuitenkaan näitä sijoituksia tms... Tai mä haluun voittaa radalla joka on onnistunut ja tuntuu itestä ihan *piip* hyvältä! =) Äärirajoilla, kaikki otettu irti - ansaittu voitto! Päihitetty kaikki hyviksetkin.. =) Nää oli pikkukisat.. ;)

Tokalla radalla tuli yksi rima alas. Kohdassa, jota en rataan tutustumisessa huomioinut kunnolla. Jäi omaan arvonsa kohtana "ei mitään ihmeellistä" - jälkikäteen olen viisaampi - otin opikseni. =)

Radat oli siitä hauskoja (tai tylsiä), että niissä toistu samat kohdat. Tämänkin virheen sai korjattua seuraavalla radalla, kun se toistu lähes identtisenä seuraavalla.

Vikasta radasta jäi hyvä fiilis! Siinä tehtiin töitä, kaivetiin tehoja, mentiin äärirajoilla. Mutta jostain kumman syystä ei kuitenkaan ihan perkeleellisellä rähinällä! =o
Nolla ja sij. 2. Oli hypäri. Mahtu paljon hyvää, vain ehkä kaksi "levähtänyttä" kohtaa.

Sinäänsä hauska kisapäivä, olen tuskastellut tässä viimeaikoina putkijarrujen kanssa ja eihän ne edelleenkään kisoissa toimi ja kappas vaan näissä kisoissa ne joutu taas koetukselle. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti