maanantai 30. tammikuuta 2017

Ihan parasta! 29.1

Ihan parasta kun pelkän tekemisen ja sen tason tuoma ilo on tarpeeksi! Se hävittää kaiken mistä voisi olla pettynyt mielestä! Mul on ihan sikahyvä mieli! Vaikka joukkuepaikka jäi saamatta eo-karsinnoissa, mä sain sieltä taas muuten niin paljon!

Mä rakastan isoja kisoja missä on pakko laittaa ittensä likoon, siellä ei vaan oo sijaa pienimmällekään varmistelulle! Ja kun vetää 110 lasissa kävi niin tai näin, ei jossittelulle jää varaa. Vain se huikea fiilis jää jäljelle ja se vaan on se mistä mä ne kiksit saan. En mistään sijoituksista! =) Ja jumaleisson kuin lähellä se paikka oli! 1 riman tiputuksen päässä! =o

Enkä nyt ala ruotimaan sen kummemmin meijän kämmejä, juurikin siksi, että haluan nauttia tästä!
Mitään en tekisi toisin!

Noi kisat anto niin paljon uskoa tulevaan! Mä oon vikissy et Himolla palaa aikaa käännöksiin yms. totta se on edelleen, mutta silti meillä on mahista. Noin isoissa kisoissa ahisteltiin kärkeä! Ihan mahtavaa!
Ekalla radalla sij. 2/120. Janita voitti. Okei, oli siellä nopeempia vitostuloksia vissiin, kun meillä mut sou! JOs mun jalat ei ois soosannu lopussa ja oisin tehnyt kuin oli ajatellut, olisi aika voinut varmasti pikkusen parempi. Nyt koira joutu kysymään tokavikalla esteellä.
Tokalla radalla, mistä meille se femma, tais meillä olla kolmanneksi nopein aika! =o
Vikan radankaan aika ei olis ollut paska. Se ratahan kaatu mun kohellukseen. =) Mut täysillä kun vetää...

Tässä ollaan niin vasta matkalla!!! Ja draaman kaari on oikea - ensin pitää hätyytellä Suomen kärkeä ennen kuin voi haaveilla "maailman valloitusta"!

Varokaa vaan! Me tullaan vielä Karmiwan vahvasti ja kovaa.. =D

(no nyt alko itteeki jo hirvittää tää brassailu - ei ihan mulle tyytpillistä! ) =)

Eka agirata

Hypäri

Tutkailin noita tuloksia ja tiukoilla oli.. on yllättävää, että yhden radan 2 sijoituksella pääsi joukkueeseen.

Maksien kärki
1.    Fu ja Janita Leinonen LAW  86.10 EO
2.    Gaia ja Juha Orenius CITYB  85.50 EO
3.    Wiu ja Pasi Kangas HPSK  83.90 EO
4.    Dao ja Jaakko Suoknuuti LAW  43.10 EO hypärin 2. sija
5.    Roima ja Sanna Nummelin JAU  42.90 vikan agiradan 2. sija
6.    Tero ja Marianne Karjalainen P-HAU  41.20 Vika agiradan 3. sija
7.    Himo ja Taija Mäkelä MÄNTS  40.10 ekan agiradan 2. sija
8.    Riot ja Nina Venäläinen KOTKA  39.90
8.    Kitty ja Marko Parviainen ACE   39.90 Vikan agiradan 4.sija



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti