sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Pentutreenissä 22.1

Janita ilmoitteli facessa, että etsii pentutreeniin koirakoita. No, minähän ilmoitin, että ollaan Virpukan kanssa kiinnostuneita. Hyvä olisi päästä tarjoomaan uusia paikkoja pennulle ja olosuhteita missä vieraita ihmisiä ja muita koiria. Iloinen yllätys oli kun maili tuli, että mukana ollaan! =)

Setti oli 45 minuutin mittainen ja kyseessä oli OMD:n uusien koutsien koulutussessio.
Nyt täytyy nolokseni myöntää, et meijän open nimi meni ohi, mutta hän oli vallan mukava ihminen.

Pennut teki eteen menoa, ja heti samassa kuviossa palkasta luopumista, eli samassa eteen meno harjoituksessa vikalta esteeltä kääntymistä / ohjaukseen tuloa.

Sitten tehtiin putkeen menoa ohjaajan ollessa putken suun ulkopuolella sekä persjättöä.
Oli todella kiva setti ja hyödyllinen. Kiva kun päästiin mukaan.
Vire alkaa olla aikamoinen vauhtiveikko ja kovin syttynyt työn tekoon. Myös virittyy kovin nähdessään muiden tekevän. Aika lailla Himomaisia piirteitä...

Tarttis tuo rauhottuminen opetella.... huoh...

Pentu oli pätevä. Se niinku vallan osas kaiken, jos mä vaan tein niinkuin piti. =) Niinkuin se aina on! =)
Käytössä super palkka heti eli pallo, ja mä olin 100% varma, että vaikeuksissa ollaan, kun se pitää saada sitä luopumaan ja jäämään mun tykö ohjaukseen. Mulla toki myös käytössä pallo = samanarvoinen edessä olevan luovuttavan palkan kanssa.  Tätä harjoitustahan me ollaan tehty ilman esteitä ja vaikeeta on ollut. Toki mulla on ollut ruoka vs. lelu.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti