sunnuntai 31. heinäkuuta 2016

Luotu epäonnistumaan? 31.7

Siltä musta nyt tuntuu! Vaikka tietysti monelle epäonnistuminenkin on suhteellinen käsite...
Itsekin sitä tulkitsee tässä lajissa monellakin tapaa, mutta omalla kohdalla täällä hetkellä jokainen rata joka ei ole nolla on epäonnistuminen tietyllä tapaa ja ne nollatkin jotka on tullut aika kyseenalaisella tavalla tai kauheilla kaarroksilla, että ollaan sijoilla ??? Mä haluan tehdä hyviä ratoja hyvillä tuloksilla! Mutta ei niitä ainakaan mun kohdalla onnella tai tuurilla tehdä, sitä ei mulle oo suotu hitustakaan. Eikä niitä tällä hetkellä kyllä tehdä taidollakaan! =D =D

Tänään kisattiin (mikäli lien nykyään) Hurtta-areenalla 2 rataa joita tuomaroi Johanna Nyberg. Molemmat radat täysin tehtävissä, mutta ekalla radalla keinun jälkeinen rima alas ja keinun jälkeiselle hypylle olin menossa kunnolla jarruutamaan niin koirapa syyhkäsee ponnistaa jostain ihan hevon *piip* niin, että sen karvat vaan pyyhkäsee mennessä mun naamaa. =O Mitä olen tässä viime treenilöissä painottanut?!? No ehkäpä jarruttamista? Tuon treenitavan heitän romukoppaan sen siliän tien - en tule ikinä saavuttamaan sillä KISOISSA mitään!
Tossa kun karvat pyyhkäs mun naamaa joutu pikkusen hypyn jälkeen antamaan palautetta koiralle - en tiedä tuliko virhettä kun radalla patsastelimme.... Loppu rata suht jees, ihan kun videolta näyttäs palautteen jälkeen jotain menneen mietintään.

Toka rata oli aika saakutin hyvä, MUTTA toka vika rima alas...  Niin meijän tapasta, jollen minä sössi ohjauksillani niin sitten noi rimat (joissa moni sanoo että vikahan ne niissäkin on ohjaajassa, mutta musta jokin vastuu tässä hommassa on koirallakin! Tsori nyt vaan!) Aikakaan ei ehkä olis ollut pöllömpi, mutta kyl mä saakutti tein töitäkin! Ton kans vaan on puetttava joku helvetinperkeleitten liivi päälle, jotta saan jotain reagointia koirassa aikaan. Vaikkakin tälläkin radalla 4 putkesta veti ihan liian pitkäksi!

Nytkin mulla oli ajatusta (jossa toki pysynkin), että kisaan ja kisaan, jotta kyllä se jossain vaiheessa alkaa natsaamaan.... mutta eihän nää mieltä ylentäviä retkiä ole! Mut silti toi koira on pähee ja työllä sitä tulosta saavutetaan - ei tuurilla! =)

Video

SM kisojen helmi hetki ei pitkälle kanna, hetken auttaa jaksamaan - luo motivaatiota, vaikka huikee juttu mun mielestä edelleenkin on! Ja tavoiteltaa tulevaisuudessakin! Tai siis parempaa!  Tää on sit vitsi!!  Nelosia sielläkin, 3 kymppää pronssista... huoh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti