lauantai 7. maaliskuuta 2015

TOKOKOKEESSA! 7.3

Käytiin Hippiksen kanssa TOKOKOKEESSA Porvoossa! Joo-o! Mulle elämäni ensimmäinen! Ja saatana, että jännitti, kun paikkamakuussa koiraa kattelin!!


En osaa sanoa, kuin meni silleen liikkeellisesti, mutta tuomari tykkäsi ja tuloksellisesti meni helvetin hyvin! 196 pistettä 200:sta! Ja voitto 16 koirakon kisassa!

Tuomari kehui koiraa kovin ja kanssakilpailijat kommentoivat, että voimme vallan pysyä vain niillä aksakentillä! =)

Ne ketkä blogiani ovat lukeneet tietää meijän treenimäärät lajiin ja mun tietämyksen / suhtautumisen. =)
Eli kaikkeen siihen nähden  - mä oon ihan äiman käkenä!! Huikee koira!! Ihan niin monta sydäntä kun maailmaan mahtuu!





Video kokeesta.

Lisättäköön vielä tarina kuinka ylipäätään kokeeseen menoon päädyttiin:
Tää oli taas niitä intuitio-juttuja! Tiesin et on vika hallikoe Porskilla ja mietin ilmoomista - no, olin kuitenkin paikassa jossa soittelurumba ei ollut mahdollin ilmon auki ollessa ja siksipä päätin, että olkoot. Aamulla kuitenkin asiaa vielä pohdin ja laitoin Porskille viestiä, että tuliko koe täyteen - oli tullut, mutta alossa ei ollut vielä varakoirakkoa. =) Sille sijalle sitten.. Vähän kait jotain treenattava, jos mukaan satutaankin pääsemään? Viimeseen saakka mietin Ojangon 7.3 aksakisoihin ilmoomista, mut totesin senkin kohdalla että olkoot. Aksakisoissa keretään laukata mielin määrin ja jos päästäänkin tokokokeeseen...
Tokotreenit jäi himatreeneihin tässä välissä - kokoajan jotain lentoa johku suuntaan, että ei vaan yksinkertasesti kerennyt! Jälkikäteen aatellen hyvä asia! No, ke illalla tuli sit viesti et olis koe paikka. Apua! Oli ensimmäinen ajatus, mutta jostain vain kumpusi, että nyt sinne on mentävä tai ei koskaan.... Ja kyllä kannatti! En edes juuri kelleen kertonut menostamme, vain Tuire ja Nilla tiesi! =)
Edellisen illan Tuirea pommitin kysymyksillä mitä mä saan tehdä missäkin, sanoa jne... En ole ikinä edes tokokoetta käynyt livenä missään kattomassa! =) Että semmosilla eväillä me liikuttiin! =) Samaa kaavaa kuin aksassa toteutin hommaan - omaan tekemiseen keskittyen. Sanomiset ja tekemiset oli ihan kuin estenumeroita = tehtäväpisteitä radalla. Mä kerron koiralle kokoajan koordinaatit - jos ymmärrätte mitä tarkoitan? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti