lauantai 7. maaliskuuta 2015

Suunta vain ylöspäin enään! =) 5.3

On tää - jos viimeksi treeneissä selkeesti loppu kunto (mikä sekin kyllä jaloista kiinni!), niin tänään tuntu et henki kulki, mutta jalat oli aivan tööt! Mä kävin tiistaina hierojalla ja jalat sai aimo käsittelyn. Mun kintut on aivan tukossa!! Mä oikeesti kiroilin siinä penkissä ja puristin sitä hulluna, kun mun pakaroita ja ulkoreisiä hierottiin!! Tuli kommenttia, että voi voi, oot huonoon kuntoon laskenu! Nyt täytyy vaan venytellä ja huolehtia palauttavista kävelyistä. Mutta oli ne tänään veltot ja väsy pienestä.
Marko on kans joutunut jalkojen hierontapuuhiin... ;)

Treeni itessään meni ok! Alun putken jarrua paranneltiin - meni "vähän" pitkäx! =)
10 saksalaisessa lähti flänkkäämään... ja kerran sain koiran 18 putken sijaan A.lle.

Sit kokeiltiin nollilla joka tehtiin!! Vaikka mä menin vikassa estevälissä turvalleen, kun jaloista loppu tyystin puhti. Meni vaan säihkysääret solmuun ja maan vetovoima veti! =) Koira pelasti homman estehakuisuudellaan - oli saanut jo edelliseltä esteeltä koordinaatit seuraavalle ja jatkoi sinne surutta vaikka meikä rupes matkalla levyttämään. Loistavaa!! Juuri viime viikon treenien jälkeen sanoin, että tarttis treeniä kaatumis ym. häiriöitä, kun koskaan ei tiiä mitä voi eteen tulla. No, ei tarvii varta vasten treeniä kun näköjään tulee itellään.

Kyrsii kyllä tää jalkojen tilanne!

Loppuun vielä kellotettiin 7-12 väliä, testaten kumpi nopeempi 10:lle niisto vaiko saksalainen. saksalainen oli (vain!) 0,2 kymppää nopeempi!

Video

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti