lauantai 1. marraskuuta 2014

Lentolupakirja? 30.10

Pippandeeros taitaa pian tarvita sellaisen - alkaa lentokaaret olla sillä mallilla tuota aksaa tehressä. =D
Juhalla oli taasen aika vauhdikas rata treeneissä!
Meijän meno aika normi settiä! Mun ohjauskuvioita muuteltiin jotta saatiin hommaa paremmaksi...
Kontaktit hyvät! Kepeillemenot LOISTAVAT! Joo-o! =)
Aikamoista kaarratusta käännöksissä läpi radan.
Mäikäämistä ja mun jahtaamista jolloin tuli alussa suoran putken ohikin. Tässä sitten taas pistettiin Taija kipittämään, kun pitikin muttaa homma niin, että teen putkelle päällejuoksun! Juha kun ehdotti, sanoin että "no way! Et oo tosissas!?! En uskalla!" Mutta oikeesti ei ollu hätäpäivää! Helppoa meille - pitäshän mun toi jo tietää! =) Juosta me osataan, vaan ei kääntyä! =) Himo lensi 7 niin pitkäx, että mä kerkesin sinne putken loppuun muitta mutkitta! 

Lopux päästin koittamaan rataa nollilla. Tästähän alkaa tulla jo tapa, jeah! =) Mutta eipä selätetty rataa ei. Mä olin jo niin väsy, että olin tosi huolimaton ja se kostautuu heti!! Tuli putkesta 13 ulos odotettua ripeemmin ja siten hypäsi 14 väärään suuntaan laskeutuen. Oisin voinut yrittää pelastellen jatkaa, mutta ei järkeä... Sit jatkettiin putkelta 13 taas eteenpäin ja loppuun saakka vedettiin, mutta otti lopussa yhden väärän esteen, kun taas ite en tehnyt töitä kunnolla!

Juha alkoi sitten lopussa vielä turisemaan jotain nollien teosta... ollaan lähellä, mutta tuollaisen kiiturin kanssa se on niin jne... =) Toden totta! Yksi pieni huitasu hutisuuntaan esim. niin siinä kosahti! =) Ja viimeinen lause jäi kummasti mieleen: "et tiedäkkään mihin vielä joskus joudutte kaikkien nollavoittojenne kanssa". Hyvä, että joku näkee meissä jotain ja uskoo meihin! =)

VIDEO!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti