tiistai 11. marraskuuta 2014

Tokoa 10.11

Järkkäsin seuraan oma lehmä ojassa lyhyen tokokurssin. Pernilla Tallberg Porvoosta käy koutsaamassa meitä 5 kertaa joka toinen maanantai. Kaikki tekee asioita oman tähtäimensä mukaan ja meillä se on lähiaikoina alo-kisa. :-) Nilla on toko tuomari ja vieläpä tuttu ihminen, ni sopii mulle älyttömän hyvin, saan kisanomaista treeniä ja hän katsoo meidän kaikki osa-alueet läpi tuomarin näkökulmasta.

Tänään tsekattiin seuruu - tarvii häiriötreeniä. Ja mä ite koen et meidän heikoin kohta.
Täyskäännös Himon kanssa kannattaa tehdä vasemmalle - paljon terävämpi.
Luoksetulo hyvä vauhtinen, mutta ottaa muhun kontaktia sivulletulossa, eli "jysähtää" mun jalkaan. Voi tulla vähennyksiä...
Luoksepäästävyys... :-) rakkautta riittää! Täytyy muistutellä jätä-käskyä.
Liikkeestä maahan jees.
Liikkeestä seis ei niin hyvä. Tehotreeniin! Terävyyttä pysähdykseen.

Mä en tajuu tokokokeesta ja se läpimenosta mitään niin siksi tämä treenitapa on mulle loistava. Nilla kertoo ja teettää asioita kokeessa olevien tilanteiden mukaisesti.

Loppuun paikkamakuu. Vierellä rauhaton ja osaamaton koira ohjaajansa kanssa. Aiheutti Himolke keskittymättömyyttä... eka kerta kuin tällainen tilanne. Hyvä kun tuli etee - treeniin kunnon häiriöt.

Ite otin loppuun vähän kaukoja ja noutoa. Jätin kapula koiran ja mun väliin - näin tuo nätisti. Hyvä ote ja ei muklaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti