sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Vireen kurssihommia 3.6

Käytiin taas vähän tekemässä kurssiharjoitteita. Ei järkevin veto taas multa kun aivan väsy kisapäivän jälkeen, mutta kaikki täytyy aina näköjään ymppää yhteen päivään.

Musta tossa harjotuksessa ei pitänyt olla mitään mitä Vire ei handlaisi, mutta niin vaan taas saatiin vääntää tovi jos toinen kaiken maailman säätöjen vuoksi =( Eniten mun paskojen olettamusten vuoksi!

Videossa on vaan "onnistuneet" hetket. Onnistuneet ja onnistuneet? Kuin helvatan löysä voi ihminen olla tossa alussa! Hävettää oikein!!! Mä oon niin huono treenaaja nykyään, asenne on jossain minne päivä ei paista!
Ja Vire näkyy reagoivan vahvasti, kun ohjaava käsi tippuu. Nää on taas näitä "oletan asioita" - kun eihän Himo tollassista enään välitä!

Vireen kanssa oon nyt tiukka siitä et peli menee heti poikki jos rima tippuu. Sit Vire alko ennakoimaan aina vikaa siivekkeenkiertoa ennen putkea siis, eikä kestänyt mun liikesuuntaa putkea kohtaan ennakoivasti ollenkaan, vaan lähti mukaan mun liikkeeseen kieltäen hypyn. Outoa ja ärsyttävää. Tätä sit jyystettiin tovi ja palkkailin / vahvistelin... Tein myös havainnoin, että ton koiran on tosi vaikea tehdä keskittyneesti töitä jos mulla on palkka valmiina kädessä. Tähän treeniin palaamme vielä ehdottomasti! Ohjaajan paremmalla asenteella ja tekemisellä varmistaaksemme koiran varman osaamisen.

Mä oon niin ilonen, että lähin tälle kurssille!! Mä en ois muutoin saanu ton nuorikon kanssa mitään aikaseksi (laiskuuttani!!) ja millanenkohan asakoira siitä olisi tullut. =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti