perjantai 10. tammikuuta 2014

Hurrrrjaa! =) 9.1

Vaikka Himo oli eilen Janitalla, mun oli pakko mennä sen kanssa Juhan treeneihin! Mä kun näin siellä faceryhmässä sen ratapiirroksen niin ei voinu muuta! Oli taas niin kerkeemiskohtia ja mä haluun oppia tietämään mihin kerkeen, mitä voin tehdä jne.. Ettei mee polvilumpiot paskax!

Pakkovalssia en edes muista koska koiruli ois treenannu. Ihan ok koiralta, mun ajotukset vaan ihan hakusessa! Into asetukset! =) Palkkasin koiran ite vaikka ois pitänyt kyllä mennä kuppipalkalla. Alkuun roiski rimoja, kun niin hitonmoinen kiire. Tuli ne rimat alas myös mun myöhästen ohjausten takiakin, mutta niihin saa tottua. Musta ei täydellistä tule vaikka minkä tekis!

Oli kyllä huikee treeni! Pelottavaakin! Mutta ton kanssa vaan joutuu tekemisensä äärirajoille varmasti tulevaisuudessakin, että on pakko oppia ottamaan riskejä, luottamaan koiraan jne.. =)

Koiralle 10 pistettä ja papukaijamerkki esteiden ottamisesta! Tällaisessa profiilissa ja tuolla vauhdilla, mun perään kiirehtimisellä olisi ohitukset ollut enemmän kuin todennäköisiä! Nyt niitä ei tullut kuin yksi siellä saksalaisessa!

Oheessa video treenistä, niin näätte kuin saa pinkoo! =) Pieniä pätkiä sitä on karsittu. Että mulla oli KIVAA!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti