perjantai 31. tammikuuta 2014

Himoliitoa! 30.1

Hippiksen hugi Juhan viikkotreeneissä ja päätös oikeastaan sai taas vahvistusta kun julkasivat tän viikon piirroksen.
Juhaa jouduttiin taas ootella saapuvaksi halliin ja kerkesin ennen sitä ootellessa tekemään Himon kanssa puomia, jota tuli aika sujuvasti läpi. =O Piti muistutella namin kanssa. Meni siis nyt koko puomia! Sit otettiin vielä rengasta silleen yksittäisenä. Ei ongelmia.

Ekaksi kun lähettiin liikkeelle ite harjotukseen, mä en tiennyt ollenkaan mitä tehdä, se oli joku aivopieruhetki. Kolmoselle lopetin. =) Ja eiku alkuun - sit lähti pelittääs paremmin kun oma kuuppa oli kunnolla hommassa mukana. =)
Todella sujuva setti renkaalle saakka jonka rysäytti oikeen huolella paskax. Kiireessä (= kun mä liikun kunnolla) ei kato ollenkaan mitä tekee! Sit otettiin jokunen toisto puomilta asti uusiksi hommaa ja johan katto mitä teki, hyviä pätkiä. Piti taas tuokin opetus sen ihan itte kokea! =)

Keppejähän me ei tehä joten niitten lopusta sitten jatkettiin.. näissä seuraavissa kolmessa esteessä pyörittiin tovi kun hinkattiin mun tekemistä kohdilleen. 12 tehtävää valssia, jossa Juha sanoi käyttävänsä vain vastasta kättä ja mä oon ehdoton että käytän koiranpuolesta ja rintamasuunnalla ennakointia niinikään. Jos koiranpuoleista ei mulla ole, koira ei saa irrota mun selän taa! Sehän = valmis valssi! Juha halusi sit multa tähän enemmän ennakointia ja se korjaantu nopeesti, mutta 14 niistossa olin jotenkin ihan extra hätänen ja en tarjonnut koiralle kunnolla näkyvyyttä esteelle ja siksi Himo suikkasikin eräänkin kerran takana näkyvään putkeen tai sitten jäi räkyttämään mulle esteen taa. Maltilla tästä selvittiin! Välillä vaan itse kullakin jää se vauhtikoheltaminen päälle, joku ihmeen kiire muka, tuollaisen vauhtihirmun kanssa. =)

20 tein ekalla ihan normi päällejuoksuna ja tiesin heti että Himo vetää pitkäksi ns. mun selän taa ja niinhän siinä kävi. Tämä läksy on vielä treenaamatta, kun eihän tässä olla edes treenitty! =) Mutta listalla on, se on hyvä alku edes se! =) Tokalla otettiin käytöön puolivalssi ja johan parani!

Lopussa oli sit vielä kohta missä haki kauheen herkästi takaakiertoon ja eikä homma meinannu korjaantua millään kun oli jo niin monesti mennyt. Yritin antaa tilaa vaikka kuinka... Annoin sit loppujen lopuksi Juhalle palkan et palkkaa koiran siihen hypyn eteen. Sit sen jälkeen en muista lopetettiinko vai tehtiinkö vielä onnistuneesti kohta.

Mutta kyllä oli taas ihanaa!! On se vaan sellainen himoliitäjä! Tänään myös ääntelehtivä sellainen..toivotaan että johtu juoksusta. Pöksyt ei muutes menoa haitannut yhtään!

Inkeri the äitee paineli samaisessa radan loppuosassa mielellään sen yhden hypyn taa ja todettiinkin Juhan kaa, että se on geeneissä! Lopuksi varastin Heidiltä vielä Inekrin tuohon loppukohtaan ja testasin ne lopun 5 estettä sillä. Ihana!!

Tänään meno tuntu jo todenteolla aksalta!! Upeeta estehakuisuutta koiralta! Ja jotenkin me vaan mentiin niin yhdessä ja vauhdilla! Ratakaan ei nyt tosin ollut kauhean haastava, mutta silti! Ainuut mitkä katko meittin menoa oli kepit ja A. =) Jäi hyvä mieli. Mä voisin niin tehdä aksaa ihan 24/7!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti