lauantai 17. elokuuta 2013

Kuski kuutamolla 16.8

Rannikon treenit pitkästä aikaa ja olipas rata Timolla. Kiva, mutta haastava!
Mä vaan en ollut parhaimmillani tänään, mutta niitäkin päiviä valitettavasti välillä aksaelämään mahtuu.
Mua jotenkin kyrsi töissäkin koko päivän ja olin TODELLA väsynyt. Kiva yrittää asiakaspalvelussa olla sellainen tekohymy kasvoilla, vaikka oikeesti varmasti naamasta näky tunnetila. Töiden jälkeen tirsasinkin hetken. Koulutukseen mentäessäkin alko heti pinna kiristymään, kun homma meni kauheeksi säädöksi! S.postia tullut jo aikaa sitten suoritusjärkästä ja muista, jossa meidän suoritusvuoro oli tokana. No, siellä sitten yx jos toinen aloitti virren että mulla on sitä ja tätä, pitäs olla kotona tai ties missä sillon ja sillon ja mun tarttis päästä menemään ekana jne jne. Tarviiko sitä joka kissanristiäisiin itteensä ilmota, asiat tärkeysjärjestykseen - ei päällekäisyyksiä tai ajatusta että kerkee lentää paikasta toiseen. Jos on muuta menoa sit jää vaikka aksat väliin! Niih! Mulla ei menoa ollu, mutta oon vaan niin periaatteen ihminen ja INHOON säätämistä! Nyt site mentiin neljäntenä.. ja keskittyminen.. sitä ei ollut. =)

Koira oli hurjan pätevällä päällä. On se vaan taitava! Tänään pysy rimatkin ylhänä! Oli kylläkin (vain) kolmessakympissä.
1 rima tuli alas kun lopussa tehtiin kuvioita johon piti tehdä neljä japanilaista ja vittu siitä mitään tullu! =D Meni ihan jo hermo itteeni. =) Ihan hanurista! Tosin en kyllä kisoissakaan tulisi niitä noin käyttämään, saakutin vaikee ohjaus ajoituksellisesti. Niinkuin pakkovalssikin liikeessä.

Sit oli muutamia muita omia pöllöjä mokia... Oletusta irrotuksessa, hosumista. Piti kipittää persjättöön, mutta pukkas leikkausta... Kaikkee tollasta pientä säätöä, mikä kyllä ei oo mulle kauheen jokapäiväsitä nykyää, ONNEKSI! Mutta muistutus taas tästäkin tämä päivä. Aina ei voi onnistua! =D

Mut ei meil kuitenkaan niin huonosti menny! Koira teki HYVIN ja oli innokas, lämmöstä ja eilisistä treeneistä huolimatta!

Video..

Timon ratapiirros:

Ainiin ja sylivekkiä muuttamalla saatiin saakutin hyvät ja pienet käännökset 4:lle ja 7:lle!! Oli ihan superkäännökset Intolta!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti