maanantai 1. joulukuuta 2014

Tehtävä epäröimättä! 30.11

Hippiksen kanssa ekat kakkosluokan startit tänään Ojangossa ja tuomarina Arto Laitinen. Oli oikein mukavat radat vaikkakin toisen radan alku mietitytti minua kovin...

Tämän päivän opetus oli se, että tuon koiran kanssa on todellakin tehtävä se mitä lähtee tekemään - sijaa epäröinnille ei ole hitustakaan. Mua ekalla radalla arvelutti kepeille menon vauhti ja jäinkin aivan liikaa himmailemaan koiran taakse sen mennessä kepeille, joten en enään kerennyt tehdä keppien jälkeen valssia, jonka siis olin aatellut. No, sen jälkeehän se sitten pian kosahtikin, kun mulla oli vielä liikettä eteenpäin koiran tulessa putkesta ulos ja Himo jatkoikin nätisti matkaa putkesta suoraan radan viimeiselle hypylle. =)

Siten mentiin oikoen maaliin.. lopussa oli keinu jolle teki TAAS lentokeinun. On otettava tehotreeniin!

Tokalla radalla mietitytti alku. Mutta luotin ensivaikutelmaan ja päätin, että sillä mennään! Mun koira - my/our way! =D

Lopputulema jees ja onneksi tässä lajissa ei jaeta tyylipisteitä. =) (hokee itselleen ohjaaja jolle asialla on merkitystä!!) =)
Radan kontaktien vapautukset oli mun makuun (tähän hetkeen) liian nopeita, mutta minkäs teet! =) Ja käskytys huimaa! Mut siistii oli!!! Koira oli SUPER vaikka ohjaaja monin paikoin myöhässä! =)

Video!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti