tiistai 23. joulukuuta 2014

Hammaskiven poistossa 22.12

Hugo ja Leevi käväisi hammaskiven poistossa. Mä olin ihan kauhusta kankeena ajatuksesta jo monta päivää - aikahan operaatioon oli varattu jo aikaa sitten ja tarkoituksella omaan lomaan osuvaksi!
On kuitenkin omat riskinsä nukuttaa 10,5 ja 12 vuotiaat koirat! Kaikki meni kuitenkin todella hyvin! Nyt pojat hymyilee puhtoisin hampain ja Hugo paria eturessua vähempänä. =)  Unohtivat ennen operaatiota kysyä poistohommasta mitään - jos siis tarvetta ilmenee ja mä meinasin saada sydänkohtauksen kun puhelin soi ja näytössä luki Animagi Mäntsälä! Tuire oli kyllä käskenyt soittajaa sanomaan heti, että kaikki on kunnossa ja asia on tämä... Saako poistaa pari heiluvaa etuhammasta? Kun arvasi mun reaktion! =) Jumalauta mä pelästyin, oikeesti! Oli varmaan max puol tuntia kulunut siitä kun vein koiran sinne...
Leevi ei yleensä lekusrissa pelkää, mutta nyt oi sekin pelokas - aisti tasan tarkkaan mun kauhun..
Hugo sai 10 pv.n antibioottikuurin poistojen ja paikkapaikoin pahan ientulehduksien vuoksi.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti