sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Jounin suunnittelema rata! 11.12

Juhalla oli viikkotreeneissä Jounin suunnittelema rata ja olihan rata! =) Monelle aiheutti dementiaoireita ja kyllä täytyy myöntää, että itsekin hiukan epäilin radan muistamista ennen kuin töihin lähettiin. No, radan muistaminen ei ollut ongelma! Kaikki muu sitten olikin... =) Himo oli äärimmäisen vauhdikkaalla, irtoovalla ja iloisella tuulella. Alkuun juoksenteli putkesta putkeen mentäessä tokan putken ohi... no, näyttämälle häälle että siellä on toinenkin putki homma korjaantu. Seuraavasta U-putkesta piti kääntyä ylöspäin putkeen vedosta, mutta hänpä päätti lähteä putkesta sivusuunnassa ulospäin ja kävi nappaamassa siellä hypyn... Heti seuraavalla yrittämällä toki korjaantu tämä, mutta sitten tuli okserin ohi... No, löyty tuokin sitten heti kohta... =) Puomin jälkeen napsi yhden väärän hypyn, kun olin tekemässä putkelle pakkovalssia... Sit irtoiltiin pituudelle kun piti mennä putkeen jne jne jne... näitä riittää tältä päivältä! =) Kaikki kyllä korjaantu pikaisesti paitsi yksi kohta! Eniten nimittäin hinkattiin kohtaa putkesta putkeen, josta piti keretä työntämään koira vielä takaakiertoon. Saatana että oli vaikeeta! En meinannu millään saada koiraa kakkos putkeen. Juoksi aina mun liikkeen mukana ohi ja mä olin liian kaukana putkestakin sivusuunnassa. Kauhee kohta! Kait se lopulta kymmenennellä ja + kerralla sit onnistu, mutta ei jääny kauhian hyvä fiilis treenistä! Ei tule videota näkösälle vaikka sitä löytyy! =D

Alkua Juha ei anatnut mun tehdä mun tavalla ja sekin jäi kaivelemaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti