keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Treenintäyteinen päivä 1.5

Aamusta kentälle ysiltä rakentamaan rataa ja treenamaan Minnan ja Mustosen Heidin kanssa. Minä kuskina Troy:lle. Ekaa kertaa siis KUNNOLLA bc:n puikoissa, enkä kokenut mitenkään kauhean hankalaksi minikoiran jälkeen. Huuli siinä hötäkässä kyllä halkesi, kun Troippa hiukan anto pusua. =D Ihana koiruus! Innokas, vauhdikas, taitava jne jne jne.. Innolla odotan uusia kertoja! No, kentällä hurahti tovi vaikkasta vain kolme koiraa treenasi. Suurin aika meni kyllä esteiden ulos kannossa ja rataa tehdessä ja tietty lämpät/jäähkät. Olin vissiin karvaa yli (15?) 12 kotona ja Olarinluomassa "piti" olla 13.30. =) Ja muuten olinkin, tasan! Vaikka vielä söin himassa ja lähtiessä tankkasinkin Volvon. Tais olla varttia vajaa yksi kun lähdin. No kuiteskin, Olarissa siis Satulinnaan treenimään Niinun ja Teemun kanssa. Olin jotenki kuin löysä paska. =) Niinu taas niin luki mua kuin avointa kirjaa. On "huvittava" kun ottaa vähän niinkuin kautta rantain jonkun aiheen puheeksi ja osuu kyllä niin asin ytimeen että. Taitaa jo tuntea tätä tyyppiä... =) Into on kyllä osaava heppu, se on sanottava. Musta on hommat kiinni. Tartettas niin ratatreeniä että! Tänään ei sitä tehty. Veti tosi hyviä pätkiä! Irtosi! Puomi loistava! Kepit loistavat! Vauhti hyvä! Mun vaan ois pitäny enemmän olla satkulla mukana, en tiiä miksi olin tuolla "asenteella" taas liikenteessä!?! Jos kerran treenimään mennään niin koiran vuoksi on myös itsestään annettava aina se 110%, tulee onnistumisia helpommin ja treenitkin pysyy lyhkäsempinä! Niih! Koira veti kyllä hyvin, ei taas voi muuta sanoa!! Kaitpa tämä taasen tästä jahka kisamaan päästään.. Siellä luulisi omankin asenteen kuoriutuvan esiin?! Kiva päivä! Väsy olin kyllä kun hiukan kuuden jälkeen kotiuduin. Rakkaudesta lajiin!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti