perjantai 18. toukokuuta 2012

"kauheeta rävellystä" 17.5

kommentoi rakas avopuolisoni Ojangon kisojen tokan radan jälkeen, jolla meinasi ansaita itselleen mustan silmän! Ja sen taisi ansaita, että mukaan kisoihin ei enään tarvi lähteä! =) Mä EN todellakaan tarvii noita sanoja kuullakseni radan jälkeen tällä itsekriittisyydellä!! Hän myös osaavana opasti, että ton koiran kanssa täytyy olla tarkkana, se ei ole samanlainen kuin muut. Muiden koirat menee mistä sattuu, ohjaajan vääriltä puolilta jne ja ne tekee nollia. Into ei ole sellainen. Aijaa, en mä vaan oo huomannu... =) Mua ei ole todellakaan siunattu sellaisella tuurilla, että räveltäen tulosta tehtäisiin ja sitäpaitsi en mä haluukaan!

En tiiä, mä oon jotenkin jo luovuttanu varmaan ennen radalle menoakin... se normi agre puuttuu edelleen tekemisestä.. ehkä jopa huvituskin... en tiedä onko tuo koira sen tähden nyt "tuollainen" =) ...

Eka rata:

- taas hiipi lähdössä, ei pahasti kylläkään.
- kakkosen takaakierron ohjasin hiukan myöhässä, en tiiä mitä venasin.
- kolmosen tiukassa valssissa jo kielto...räykytti vaan.. (video ->liikaa ennakointia)
- 5 putki johon putkijarru (olis tarvinnut kääntyä oikeelle 90 astetta putkesta), josta ei piitannut ollenkaan, vaan ampu seuraavaan näkemäänsä suoraan putkeen edessä katsomattakaan minua. Yleisö kohahti nauruun. =) Tuli mun luo muurin kautta.... omaa rataa..
- otin kohdan uusiksi, nyt toimi. Jatkettiin loppuun suht ok.
- kepit hyvät -> sis. meno siis.

Toka rata:

- 4 este jo A, joka aiheutti ikäviä fiiliksiä, siitä kun oli pakko päästä vielä irti ehtiäkseen seuraavaan esteväliin valssamaan ajoissa. En kyl kunnolla kerennytkään kun sitä A.ta jänskätin.. Hyvä se ei ollut, ei todellakaan. Hyppäsi, vaan onneksi ei liian korkeelta.

- oli haastava kepeille vienti. Putki puomin alla jonka jälkeen en olis kerenny persjättöä tekemään.. hyvin sisään, MUTTA rytmirikko lopussa??!! kolmas ja tokavika väli jäi pujotteleatta ja oiko vikaan??!! Syy??
Hyvä kun videolla kuuluu jonkun kommentti että miten se nyt tollain? NIINPÄ!!!! No siinä taas sekin rata!

- otin uusiksi ja ennen lähetystä kepeille hyppäsi räykyttäen mua vasten ja näykki.. kepeiltä oli tiukka käännös takasinpäin meno puomille, jossa oli kyllä puomin tiellä, että koira ei sitä kunnolla nähnyt, mutta videolta näkee myös, että koira ei katso lainkaan minua vaan lukitsee jo heti renkaan kaukana ja irtoaa sinne...

-tuli renkaan suoritettuaan puomin alta minun luo josta jatkettiin vauhdissa rataa loppuun esteeltä 11 takaakierrosta. 13 rima alas, (suoran eka este). Suora = hyppy 13, pituus, rengas, suora putki josta viistosti takasinpäin keinulle 17. Suora putki syötti suoraan vikalle esteelle. Toi kohta meni loistavasti ja tein vielä leikkauksen keinulle ja koiruus haki hienosti keinun päähän asti. Sitten siinä fiiliksissäni tein valssin keinun loppuun vaikka ei olisi voinu ja niinpä me Inton aknssa yhdessä tuumin hyppäsimme esteen 18 muurin, kun en muuta voimut. Siihen se tupasahti matkalle... huoh! Noloa...

Nää meijän kisat alkaa olemaan sarjassamme kaikkea sattuu... Toivotaan että kohta ne kaikki on jo sattunut ja onnistumisiakin alkaisi tulemaan. Tää ei menaan motivoi ihan hirveesti jatkamaan...

Mä en muista Intolla kisoissa keppivirhettä siis niin, että olisi lopettanut kesken tai rytmirikkoa.
Ekat kontaktivirheet tuli viime kisoissa jne jne. Toivottavasti kaikki olisi jo oikeesti koettu. Tuskin...=(



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti