sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Maksiaksaa 6.5

J E A H , sanon minä! Niin siistiä!! Mustosen Heidin Troylla kolme starttia maksi kakkosissa. Tuloksilla ei voi retostella, mutta missään tapauksessa mistään säädöstä ei ollut kyse!! Sopi kun nyrkki silmään toi Troippa mun kätöseen. Heh! =D Rimat vaan ompi herkässä... Ohjaukset radoille löyty hyvin, muutamassa kohden oli konsultoitava omistajaa. On se upee! Mä oon ihan fiilareissa vieläkin. Mä oon aina tuntenut (ja sanonut sen ääneenkin), että tarttis olla maksi mitä ohjailla vaikka voi vähän ylpiältä kuullostaa (ei sitä ole), mutta niin se vaan on, en tiedä miksi! Enkä tarkota, että maksit olis jotenkin kovempi juttu kun minit! Musta vaan tuntuu, että mun ohjaus sopisi paremmin maksille. Ohjaan liikaa noita minejäkin "maksi tyylillä", siis mietin niiden sinkoovan jos mihin ja mä en muka kerkee joihinkin paikkoihin vaikka kerkeenkin ja ajattelen liikaa maksitavalla ohjauksia / ratoja. Mun maksien ohjauskokemukset sitten rajottuu muutamiin kokeiluihin, yhden esteen sellaisiin, joissakin koulutustilanteissa omassa seurassa ja Troyta olen kerran testinyt muutaman esteen verran tossa aiemmin ja vetänyt sen kanssa yhdet oikiset treenit (Mia Laamasen maksi 2 rata) tossa vappuaattona ja tänään siis kisattiin. =) Kiitokset Heidille koiran käsiini antamisesta!! Tuloksena ekalta radalta yksi rima alas, toka rata hyl kun palautin puomille (tuli nimittäin keinun jo aiemmin aika hyvin läpi) ja vikalta radalta HYPPÄRI! =) muurin palikat vedätystilanteessa alas sekä vika rima kun hihkuin koiralle kehuja jo siinä. Videosaastetta ehkä luvassa jahka itte sen nään, että onko julkasukelpoista. Leijunko nyt vaan jossain pilvilinnoissa, kuvitellen itsestäni huimia ja kun videon nän iskee karu todellisuus! =D Tosin kyllä joku ventovieras hypärin jälkeen kehasi, että hieno rata! (sydän) Video Onhan siellä parannettavaa paljonkin!! Mutta ihmepä olisi ollut jos "ensikertalaiseksi" ei näin olisi!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti