sunnuntai 9. toukokuuta 2010

KAT:lta tuomisina yliaikanollia ja kontaktivirheitä 9.5

Molemmat kisasi KAT:lla Jäkessä 2 rataa. Aksa ja hyppäri, tuomarina Ritva Herrala.
Erilaisia, mutta kivoja ratoja...aika paljon jyrkästi kääntymisiä takaisin tulosuuntaan.
Hugolle ekaradalta hyl, kun palautuin puomille läpi liukumisen takia.
Alla jo femma kiellosta, lähti liian hyvin ennakkoon mukaan... =)
Leeville ekaradalta femma puomin alastulosta, roiskasi korkeelta.***###***
Aika oli vähän miinuksen puolella...Muuten ihan ok, koira oli paremassa vedossa kuin pitkään aikaan. Hyvä! =)
Tokaradalta Hugolle reilusti yliaikanen nolla. Mitään töllöilyjä sielä ei ollut, eli en ymmärrä mihin meillä se aika tuhraantuu?!
Muut vetää 10 sekunteja alle ihanneajan me 7 s yli!! =( No, kepit on varmasti Hugolla hitaat muihin verrattuna...
Yx kaarros meni pitkäx, kun haki taas tapansa mukaan putkeen, mut sain takas ja matka jatku. =)
Leeville samaiselta radalta yliaikanolla, mutta puolet pienemmällä yliajalla kuin Hugo. Videolta katsottuna ihan tiukkoja käännöksiä teki, mutta...?? Yhessä valssissa olen mielestäni videon perusteella hypyltä alastulossa koiran tiellä.
Jokaisen radan jälkeen tää kuski kyllä puuskutti, et sen perusteella ihan "ripeesti" ollaan menty (meidän mittakaavassa) ja tyytyväinen olen siihen, että tänään tehtiin useampia valsseja radalla ja ne on menossa parempaan suuntaan.
Mut kyl mua vaan jotenki hävettää noi ainaset yliajat! Teenkö mä aina niin paskat ohjausvalinnat? Ihan hyvältä tuntu radalla, mutta... Videolta ei kyl oo sit mielestäni mitään ihanaa katseltavaa, mutta mä olen TODELLA KRIITTINEN!! Ihannekuva kun on jotain ihan muuta.... =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti