lauantai 2. tammikuuta 2016

Triplanolla! =o 2.1

Aikasta kiva kisavuoden aloitus! Vois aatella... Mutta kun kaikessa piilee se MUTTA, ainakin mun kohdalla! =)
Radat oli ekan radan suunnatonta lentoa lukuunottamatta ihan jees menoa muuten PAITSI A.n kontaktien osalta. Ekalla jo livisti = loikkasi ja tokalle päätin, että pysähtyy, mutta paskat!! Loikkas niin röyhkeesti, vielä pahemmin kuin ekalla ja mä vaan jatkan.. =(  Mua niin vituttaa oma käytös! No, jos yhtään lohduttaa, sen ansiosta meillä on tupla ja ko. radalta vieläpä sitten voittokin. Virhe tuosta olisi kuulunut tulla! =( Oliskin ollut sitten ensimmäinen lukuaan.. Seuraavissa kisoissa ei sama peli jatku, se ona varma!!!!!  Niin loppuu hommanteko siihen!!

Ja mä kävin lämppäesteillä ennen jokaista rataa ja siellä pysty ottamaan A.takin. Ennen tokaa rataa tein jopa niin, että koira oli remmissä ja yritin kiskoa sitä mukanani sieltä pois, mutta niin kökötti siinä kuin paska juttilan tuvan seinässä. Mä en niin halua Himolle samanlaisia kontakteja kuin Intolle kisossa omat ja treenissä omat - ne loistavat! Vittu!
Mä en pysty ees kattomaan niitä kontaktisuorituksia videolta saatikka julkasemaan, että ilman niitä videota!
Tuomarina Salme Mujunen ja radat oli kyllä muuta kuin kolmosluokan ratoja - ainakin ne aksaradat. Hypärillä piti olla vähän tarkempi! =) Mutta äärimmäisen kivoja ratoja oli!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti