lauantai 28. kesäkuuta 2014

Viikkotreenit 26.6

Vallan siistiä taasen! Kerkeemistä ja vahvaa vedätystä vaativa rata, jotka kyllä nostattaa koiran sekä ohjaajan virettä. Himo mäikäsi koko treenin ajan ja mä mäikäsin "Himo":a ja "tässänäin". Hyi mä! =) Oli aikamoista pelastelua kokoajan, mutta silti niin siistiä! Voi että, kyllä kuulkaa varmaan ekasta nollaradasta on se kisoissa tahi treeneissä niin saattaa kyynel tirahtaa simmuun. =) Toi tunne on vaan niin sitä mitä mä agilitylta haluan! Ääärirajoilla menoa..

En taida jaksaa teille sen kummemin eritellä treeniä, kattokkee taas videota (ei kauheen kaunista), niin näätte ongelmat/treenamisen paikat sekä ehkä toivottavasti jotain hyvääkin! =) Keinu on nyt vahvistettavien listoilla ehdottomasti ja pituutta en oo opettanutkaan koiralle kunnolla - siihen pitäs käydä läpi eri tekniikat jne..

Mä niin vain toivon terveyttä tuolle koiralle!, jotta oikeesti päästään nauttimaan agilityn huumasta kunnolla joku kaunis päivä... Itsekästä ehkä minultakin, mutta näin se vaan on! Ja toki olen itse tuossa terveyden vaalimisessa avainasemassa!

Juha taas treeneissä ylisti koiraa useaan otteeseen, mm. sen kykyä työskennellä hypyillä (vaikka mä saatan koiran usein vaikeuksiin) ja sanoi sen olevan luonnon lahjakkuus sekä syntynyt tätä varten. Kaunis kiitos!

Himo ja miljoona syyydäääntääää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti