tiistai 30. marraskuuta 2010

Into treenasi sivulle tuloa ja Leevi "ota"-asentoa 30.11

Tottishommelit eivät ole minua varten, mutta Inton kohdalla olen päättänyt, että sivulletulo opetellaan.
Ihan pennusta saakka sitä on opeteltu..varmaan kerran kuussa kylläkin =O, kun mun hermorakenne ei oo tehty noihin hommiin.
Apujakin on matkanvarrella tässä saatu... =) Mutta niin en ole Intolle saanut hommaa opetettua, että pyörähtäs tossa mun vasemmalla puolella sivulle. =( Mun kroppa ei kykene (=taivu) hommaan / käden pituus ei riitä =). Mutta tuossa taanno viikkoina koin a-haa elämyksen, että opetankin sen ns. vanhalla tavalla, koira siis kiertää minun seläntakaani sivulle ja johan on ruvennut homma skulaamaan. =)
Ainakin näin kotona sisällä.... =)
Äsken saatiin kasapäin onnistuneita suorituksia, tosin on meillä vielä huonekauja / seiniä apuna ohjaamassa koiraa tarpeeksi lähelle jalkaani. Kyl se tästä!


Leevillä tein apulaudan kanssa "ota"- asentoa, minkä avulla Hugokin siis aikoinaan oppi hyvin ton kontaktin asentohommelin...
Ihan ok tilanteessa ollaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti