torstai 16. maaliskuuta 2017

Kontrollissa 14.3

Rusakon kontrolli Tiiulla Mevetissä - erinäisiä venytyksiä ja palpaatiota... reaktiota hakien. Toki alkuun katto raviliikkeet. Liikkeet ja muut ok, muta juurikin hauisjänteen venytykseen reagoi vielä semisti, joten tuomio oli että saikku jatkuu.

Kaksi viikkoa vielä ihan iisisti ja tulehduskipulääkekuuri. Ei enään kortisoonia, koska sillä on ne pahat vaikutuksensakin pitkällä tähtäimellä.

Saatiin myös kuntoutus (jumppa) ohjeita.

Sitten se kornimpi homma! Epigriisissä luki ohjeena, että vasemman takajalan illiopsis lihakseen laseria.... Jep, no minähän käytin koiraa laserissa neljästi. Kolmannella kerralla tuli joku ihme fiilis että jumalauta nyt se hoiti vasenta jalkaa ja senhän piti olla oikea.  Kotona heti luin ohjeistuksen ja siellä luki vasen, huh!
Tiiun kysellessä  kuulumisia ja muutenkin koiran vointia kerroin kuinka se oli alkanut reagoimaan hoitoon.. Käyttäessäni sanaa vasen, Tiiu oli et eiku oikee.. Eiku vasen sanoin minä. =) Tiiu lukemaan koneelta antamaansa ohjeistusta ja voitte arvata reaktion *piip*. Hän oli kirjoittanut väärin!
Eli mä oon hoidattanut koiran ns tervettä puolta 88 euron edestä ja turhaan..................... Hukkaanhan laserointi ei varmaankaan mene koska sillä voi ylläpitää lihaskuntoa, mutta oisin noilla mulle arvoikkailla euroilla mielelläni kyllä hoidattanut ihan sitä paikkaa mitä kuuluukin. Koska olen saattanut jonkun kerran mainita täälläkin, että ei toi raha mulla puissa kasva! Otti toki homman huomioon loppusummassa! Ja vahinkojahan saattuu kelle tahansa, että millään syyttävällä sormella en tässä osoittele. Tiiu oli kovin pahoillaan! Ja siellä ihan naureskelin ite hommalle. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti