keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Hallilla 29.3

Vireen kanssa hallilla työstämässä juoksarihommaa... aika heikolle jäi tekeminen! =) Virpukka oli ihan omissa sfääreissä - pelle - keskittymätön kakara... varasti pallon kassista ihan ensi töikseen ja sen jälkeen meno oli ihan sekoilua. Ei voi kutsua yhteistyöksi. On tosi häiriöherkkä tollassissa tehtävissä ja olosuhteissa kun ei olla / tehdä vietissä.

Mä en usko, että tajuaa lainkaan mitä siltä halutaan - mikä on tehtävän "nimi".  Turhauttavaa! Se tietää kyllä alustaan koskemisen hyvin, mutta kun se yhdistää puomin alastulon loppuun niin noup. Kyseenalaista kotonakin omalla lankulla, mutta siinä mielestäni parempi. Jatkamma kotitreeniä TAI sitten siirrytään siihen mitä mä osaan kouluttaa, eli 2on2off! =D
Kahtotaan mitä mun pää kestää! Ainakin se on varmaa, että A:lle ei pysäriä tuu! Tosin Marianne mua varottelikin, että juoksariprojekti on "rankkaa", monta kertaa tekee mieli heittää lapaset naulaan. Mulla eka kerta mieli lapasten pöpelikköön viskaamiseen tulee jo 2 treenin jälkeen. Great! =D

Koheltaessaan siinä, kun yritettiin hommaa tehä, alko jo tarjoomaan pysäriä matolle.. kävi Himon tapaa puomin loppuun maate. Ja siis ihan oikeesi iloisesti tarjosi sitä! Noi on sittenkin niin samanlaiset koirat... =) Ei oo turha "sanonta", että ihmisille rakentuu / tulee aina samalaiset koirat..

Vireelle en nää et olis ongelma tai mikään tehä samanlaiset pysärit kuin Himolle - reagoi hetsaamiseen hyvin ja on koira jonka virettä on helppo nostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti