perjantai 1. elokuuta 2014

+22.1 'C

Vihdoinkin mittari näytti hetkellisesti sellasia lukemia, että saattoi edes ajatella treenamista ja jopa sen toteuttamista.
Ja kävästinhän me kentällä vahän duunaamassa keppejä ja leikkauksia. Muutama kirmasu puomia sekä seuraamista - joo-o seuraamista! =)

Keppitreeni oli loistava!! Keppien haku..wohoo!! =)
Keinu oli loistava!
Leikkausten suhteen oli jotain koirulin aivokoppaan mennyt - ne olivat kovasti edistyneet!
Puomilla jäi kaksi kertaa liian ylös! YÖK YÖK YÖK!! Mutta hetsaamalla homma muuttu laakista ja tarvii puomille myös mun hetsaavaa käskytystä (ainakin näin yksittäin tehtynä) ...Kiipeemään mene, mene, kiipeemään, kiipeemään, mene mene.. =)
Ja kyllä mänöö kovaa! =)

Mahtuipa se tähän treeniin yksi "murheenkryynikin" nimittäin ihmisnuoli! Ja se ainainen sama laulu - tyyppi ei jarruta! EI OLLENKAAN!! Ja jos jarruttaa, kun itse seison edessä tolppana enkä päästä hyppäämään, tuijottaa vaan rimaa silmät päässä seisten, että koska saa hypätä! Teimme taas sitä, että ei hypätä ollenkaan - pysäytys, palkka ja pois kävely esteen takaa. Sain kyllä ehkä yhden onnistuneen toiston jossa tosissaan katto mun kättä ja namia... Nämä niin treeniin, koska on ohjaustekniikka mitä käytän aika paljokin! Ja sama teoriahan pätee niistossa - on siinäkin jarrutettava ja fokusoitava käteen ja käännyttävä tiukasti. Täytyy yrittää nyt ottaa oikeen kuurina, kun onhan mulla noi siivekkeet tässä himassakin!

Ja loppuun tehtiin seuraamista! =) Siinäkin on tapahtunut huimaa edistystä! Vaikka ei olla oikeesti kyllä treenattukaan juurikaan! Kirmastiin jo pitkää pätkää ympäri kenttää, kävellen ja juosten jne jne..
Tein jopa seuraamistesta maahan menoa. Istu:a en kokeillut edes, koska oon kokeillu täällä kotipihalla ja on vaikee - menee mielellään maate.

Eihän se missään vaude kontaktisssa seuraa ja paikkakin on varmaan liian edessä, mut sou kelpaa mulle! =) Mä oon tostakin häpi!! OOn saanut opetettua edes joten kuten! =)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti