maanantai 17. kesäkuuta 2013

SM 2013 15-16.6

Mä oon niin tyytyväinen viikonloppuun! Ehdottomasti, vaikka tulokset ei päätä huimaa! =) Me saavutettiin se mitä lähettiin hakemaan -> hyvänmielen aksaa, riskillä menoa ja vauhdilla. Into oli vauhdikkaalla ja röyhkeellä tuulella. =)
Oikeesta koin pettymystä vain hyvin hyvin pienen hetken sunnuntai karsintaradan jälkeen, mutta meni nopeesti ohi! Tää oli tälläkertaa tarkotettu näin! (minien finaalin aikana sato vettäkin kaatamalla, en mä ois sinne halunnutkaan. =D )

Lauantain joukkueradan puomin alastulo oli niin huono, niin huono! Loikkasi kilsan päästä, mutta kertoo vaan koiran vireestä. Varasteli myös lähdöissä pitkästä aikaa. Kait se vaistoo munkin fiilarit! Asennetta oli! =) Kaikki tai ei mitään meininkiä - niin siistiä! Keinu oli kanssa kiikka kaakka, lähtee ennen kuin keinu maassa, mutta mä kyllä sanon myös "mennään". =o =D

Sunnuntain karsintaradalta tuli sitten femma ja vähän pitkää kaarta. Mun karjumisista huoimatta, mutta tokalle suoralle putkelle jäi näköjään putkijarru tekemättä. Tutustuessa sitä kyllä tein. Tiedostin vaan radalla, että perkule nyt on hoppu. Femma tuli sylivekki kohdassa, jossa näyttää, että koira lähtee ensin ohjaukseen - kattoo hyppyä, mutta sitten suuntii putkelle. Tiedostin myös rataantutustuessa, että ei ehkä tule näkemään kunnolla hyppyä, mutta kunnollista niistoakaan en tuohon saa tehtyä! Ja sylivekillä kääntyy hyvin. No, riskillä mentiin ja tässä tulos. Ei haittaa! =)

Nyt pohditaan mentäskö karsintoihin, oikeus olisi.. eihän me siellä oikeesti oltas kun täytteenä lähtölistoilla, mutta noissa arvokisoissa on vaan niin siisti fiilis. Pakko vetää niin kybällä. Vaikka niin tietty taviskisoissakin, mutta jostain kumman syystä siellä ei vaan oo samat fiilarit. Jospa tämän jälkeen taas olis paremmin kun muistaa ton ihqun tunteen. =)

Tässäpä SM-kisakoostetta (video)

Olkaa mitä mieltä olette, mutta mä oon tyytyväinen! =) (Paitsi tietty ne kontaktit)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti