maanantai 12. marraskuuta 2012

Silmät "ristissä" 11.11

Ilmosin Inton Purinalle yhteen starttiin, agiradalle kun mulla oli 1 lahjakortti ATD:lle. Tämän agiradan missiona oli vain tehdä kontaktit kunnolla. Oli aika mikä hyvänsä tms...

Tuomarina oli Minna Räsänen ja kisat myöhässä liki tunnin! Mulla oli mutsi mukana ja käytiin mennessä viemässä isänpäivä kukkaset ja kynttilä haudalle. Onneksi mentiin ensin sinne vaikka suunnitelma oli alkujaan hiukan toinen.

Rata oli aikasta kinkkinen (tai 1 kohta) ja otti tutustumisessa aikansa. =)

Purinan pohjan oli myös kokenut muutosta vielä sitten syysskabojen. Punainen hiekka oli saanut kaverikseen vaaleanvihreetä paperi/huopasilppua. Aattelin että tämäpä kiva, on vähän pehmeempi koiralle ja Porvoon maneesin tapainen. rataantutustuessa kaikki oli vielä ihan hyvin, mutta kun radalle päästiin ja A:lta mikä oli oli kolmas este matkaa jatkettiin kun tartti kunnolla lakaa alaspäin koiraa tihrustamaan ja ittekin ravaamaan niin sisso!! Mulla vaan silmissä vilisi, en tienny missä mennään ja missä esteet ja hyvä kun ne erottu pohjasta. Aivan järkyttävää mun silmille. Mä joudun kokoajan kiljumaan koiraa jostain, kun en saanut ohjattua kunnolla, pohja "välkehtiminen" vei kaikki huomion ja Into ihanainen pelasteli kaikki kohdat matkalla perkeleesti haukkuen. Palautetta sato kokoajan paskasta ohjauksesta! =) Kontaktit kuitenkin tehtiin! Se oli pääasia tänään! Lähdössä oli muuten taas ihan sika! Räsänen vihelsi jo kerran mulle pilliinkin kun jouduin taistella. =(

No, joka tauksessa radasta selvittiin kuin ihmeen kaupalla vielä nollalla maaliin, nippa nappa alle ihanneajan. =D

On tää ihmeellistä! On kausi kun mikään ei suju ja tuuria on matkassa nolla. Ei tule nollia ei, ei sitten millään. Nyt taas on ollut niin huima putki kisoissa notta! Ihan kauheella rävellykselläkin tehdään nolla sillä päivän ainokaisella kisaradalla mikä tehdään. Wau! En valita. Pelottaa vaan et koska tää loppuu?! =)

Purinalla en uskalla kisata niin kauan kunnes paperisilppu on kunnolla paskaantunut / värjääntynyt. Oli mun näkökyvylle kyllä niin kauhia juttu. En tiiä onko verrattavissa tai vaikuttaako kun kärsin mm. kauheasta lumisokeudesta. Valkonen tie tai vielä lumisade lisänä, niin mä en nää mitään. Tie hukkuu tai siis sen raunat kokonaan...

Into oli kyllä tänään niin pelastava enkeli että! *sydän*
Niin ja hitto kun malttais kisatakin vaan yhtä starttia ni pääsis sairaan nopeesti kisoista kotiinin! Edellyttää tietty että kisat on aikataulussa. Nyt tänään tolla tunnin myöhästymisellä yhden kisan pv venyi vissiin reilu 2,5 tunnin mittaiseksi.

Mäntsälästä lähettiin mustin kanssa 13.45, tankkaus, haudalle, kisapaikalle, kisat ja sit heitin mutsin Orimattilaan niin kotona olin 19.10.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti