sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Ei kerran vaan kahdesti! 20.5

Heh, jumalauta mikä treeni! Niin voittaja olo! Mä kun alkuviikosta näin tän piirroksen, tuli olo että meijän rata! =) Pakko päästä reenaa! No ei tavinnu reenaa - heti ekalla nollilla läpi! Eihän se ehkä nättiä ollu mut sou!
Juha sano alusta, että kolmosella on 90 % koirista ottanut kiellon. Mä tutustumisessa jo tiedostin sen (ennen Juhan sanomista siis). Minna K. oli mun kamuna matkassa ja teki ekana - ja sisso! Koira ohi kolmosesta. =) Mä tossa vaiheessa sanoin Jannelle että meille EI KÄY niin! =) Luotin myös omaan näkemykseeni meijän menosta Himon kanssa, eli löysä puolenvaihto putkien 4-5 välissä ja koira sukkana itsenäisesti kepeille ja mä leijeröin putken 24. Päällejuoksu kepeillä. Se oli hieno! =) Päällejuoksu myös A.lle. 12-13 ei mennyt niin kuin oli suunnitellut (tein pakkovalssin 13 ja leikkaus kepeillä), mut oli vaihtis millä kyllä tutustuin myös rataan. Tehdessä tuo vaihtis vaan kumpusi jostain sit toteutukseen saakka. Piti tehdä jaakotus 12 ja päällejuoksu 13. Keinun jälkeen koira latas niin helkutin kovaa ja mulla katos siihen kunnon kontakti/kontrolli. Hyvä ettei oikeesti tullu ottalohkoon koira kun yritin jarruttaa sitä. Ei jarruttanu - lens hevon persiiseen. 25 tein pakkovalssin. =)

Sit hetkex lepoon.. Janne ja Santtu teki välissä. Tokaan settiin vaihdoin ohjauksia. Lähes lentävällä lähdöllä liikkeelle (Juha haasto mua =) ) ja ulkokautta kepeille vienti ja puolen vaihto itellä keppien alussa. Kerkesin hyvin. Valssi keppien loppuun. A:lle persjättö jossa koira loikkasi kontaktivirheen arvoisesti (murr!!! eka ja vika kerta sanon minä!!!) jatkoin kuitenkin. Tääkin on asia minkä tiedostan, siksi valitsen mieluummin ne päällejuoksut kontakteilla kun persjätöt. =)  Nyt päällejuoksu 13 mutta 12 en jaakottanut. 25:lle nyt takaakierto-persjättö ja jep jep. Toisen kerran puhtaasti läpi! =)

Tän jälkeen vähän treenasin. ..  ;) =) Tyyppäilin eri juttuja. Alku niin että kolmoselle tein persjätön ja hyvin suikki koira siitäkin keppeille - oisko onnannu ekalla, en tiedä? Mut nyt ok tämäkin! A.ta kurinalaisemmin kerran. Hypylle 15 tyyppäsin pakkovalssin ja 16 viskyleikkaus. Ja sit kokeilin kierrättää hypyn 10 pidemmän kautta.
Tuntu kyllä hyvältä kaikki tänään! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti