torstai 18. elokuuta 2011

Aksaa 17.8

Meillä normi viikkotreenit, mulla treenasi molemmat koirat ja Hugo sai taas tänäänkin pöllöillä kentällä...
Tein kaksi eri harjoitusta "likimain" samoille esteille. Ensin otettiin PM-kisojen finaaliradan alkua ja siihen yhdistettynä se keinulle meno....oli siis 13 esteinen setti. Intolla tuotti sikana vaikeuksia kääntyä kakkosväliin kepeillä, mulla meni sit jo hermot ja vein koiran autoon, treensin Leevin sitten ja sillä oli hyvä päivä, iloinen ja ratapätkä meni onnistuneesti. Alkukin jonka siis molemmilla tein niin, että olin siellä A.n kupeessa valssaamassa. Into meni ekalla A.sta ohi, otti kakkosen nätisti kyllä, mutta sujautti mun perässä vasemmalta ohi. Ja hitto, että Leevi kääntyy mageesti niistoissa, se ihan rullautuu siivekkeen ympäri koko koira. Voi kunpa sais Intonkin tolle mallille joskus, tosin pikkusen epäilen. =) Into teki keppihommaa uudestaan huilattuuaan tovi ja nyt verkopalan kera, jotta oli pakko taipua kakkoseen.

Toka harjotus oli yx mitä ollaan tehty aiemminkin joskus viime talvena hallilla. On vaan niin haastava juttu, että hyvä ottaa aina sillon tällön. Eli ihan tappoleikkaus kepeille 135 astetta umpikulmassa. Tullaan A.n alta olevasta putkesta ja jos yhtään joudut putkeen menoa varmistella niin olet myöhässä. Intolla pari kertaa ensi ihan verkkopalan kanssa ja sit ilman ja onnistuneesti! Leevi tais ekalla yrittämällä ihmetellä että mikä juttu ja en tainnut tarjota kepeille edes näkyvyyttä, mutta seuraavat oikein, wau! Harjotuksessa oli myös keinu, mikä ok. Alussa oli ihan peruskäännös, jotka Into roiskasee ihan suoraan, se ei kato yhtään mihin päin mun kroppa osoittaa. Nää on niin treenilistalla nyt että! Putki-A erottelu toimi tässä loistavasti molemmilla. Inton niisto huonohko, mutta ainakin tunsi joo ton erottelun kun Mia ja Minna sano että mä olin ihan sen tiellä kun mentiin tokaa kertaa (este nro 10) putkeen. Ihan kuin olisin ohjannut kuulemma A.lle =) Heppu kuunteli käskyt ja meni putkeen vaikkakin vissiin mutkan kautta, jes! =) Ainiin ja Into kesti hyvin jyrkän päällejuoksun kepeillä. Oho! Leevillä nää ei ole ongelma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti