sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Paska päivä.. 6.11

Ei oikeen kisaamisesta tullut tänään mitään! =( Ekalla radalla oli taas heti jo kättelyssä hätää kärsivä olo ja sitten tuli jokin nukahdus radalla - oikeesti - jokin uniapnea kohtaus! Koska mä en tiiä mitä siinä tapahtu! Yht'äkkiä mä vaan olin niin saatanan myöhässä saksalaisesta että koira joutu hyppää päin siivekettä ja tais sattua hiukan. Mä vaan tajusin että apua, koira on jo tossa, en kerkee alta pois saksalaisella josko yritän väistää sivusuunnassa... mutta noup.. vituix meni. jatkoin siitä sitten ja Himo tuli A.n loppujen lopux läpi. Sit käveltiin sivulla pois.. Vitutti ku pientä sikaa teurastettaessa!
Mä inhoon tollasia omia törkysiä sössejä!

Tokalle radalle vedin kunnon buustin päälle ja se menikin valtaosin hyvin, paitsi A.n kontakti ja sitten Rusakko päätti tulla yhdestä putkesta ohi! =O =O =O

Kaksi kertaa hyl oli päivän saldo.. =(

Espanjan elävällä oli todella kivat radat! Sairaan vauhdikkaat! Uskallusta vaativat! Kovista vauhdeista käännyttiin ja ohjaajan piti päästä irti tilanteista!

Video päivän tokasta radasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti