maanantai 4. huhtikuuta 2016

Kisapäivä 2

Kisaa toinen päivä ja vain siksi, että sais heti kunnolla tuntumaa ja että omaan pääkoppaan ei jää liikaa "jälkiä" jos kisat menee ihan vituix ja venaat taas monta viikkoa seuraavia. Tänäänkään ei tuloksilla juhlittu! Pippanen taas aika vireessä! Kolmen hyllyn päivä! =(

Ekalla radalla mun ohjausmoka! Ois pitänyt tehdä yx kohta pakkovalssin omaisesti... ja en muista tuliko tälläkin radalla yksi rima alas.
Toka rata, yksi rima alas jonka jälkeen puomilta luvatta poistuminen ja minä siitä suivaannuin koiralle ja kävelimme sitten pois...
Kolmas rata, pussin jarrusta huolimatta yhdestä hypystä ohi viilettäen kohti seuraavaa putkea... Ei kerennyt käydä siellä mutta käskytin ohituksen takia "käy". Kurinpalautus päivät menossa...

Ei juu kovin mieltäylentävä kisaamisen aloitus remppatauon jälkeen.

Kaikkiin viikonlopun ratoihin mahtu paljon hyvääkin! Mutta kokonaisuuksia katsotaan jo tässä vaiheessa...

Kisaamaan ei opi kuin kisaamalla, eli kait se on jatkettava vaikka huvitusta ei ole. Huvituksen puute ei johdu näistä menneistä kisoista vaan en tiiä mistä? Mulla ei kait kuitenkaan ole tarpeeksi nälkää taistella tietäni tonne huippujen joukkoon? =) Ja mä huomaan itestäni, kun oot vähän aikaa aksaamatta, niin ilmankin kait pärjäisi.. Sais tapahtua tuloksellinen käänne, jotta huomaisi olevansa kykeneväinen haastamaan, niin se varmaan ruokkisi nälkää? Oonkohan mä luovuttanut? =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti