sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Kaikkia ei ole luotu onnistumaan, 11.3

ja mä totisesti olen yksi niistä. Ja vaikka itse tämän sanonkin, niin ei pitäisi kait olla taidoista kiinni. En nyt halua kuullostaa omahyväiseltä ja oma kehu haisee ihmiseltä, mutta kuitenkin. Aina on jotain... Tai sitten mä luulen vaan itestäni ihan liikoja!?!

Tänään koiraa ei huvittanut ja sitten kun vikalla radalla huvitti ees vähän, ni mä olin vetelys (lue: luovuttanut jo tän päivän osalta) yhdessä persjätössä ja hyl. =)
Ekalla radalla Leevi sinkoili mihin sattuu -ei siis lähtenyt ohjauksiin. Oli liian kivaa. Ja tokalla ei osannut keppejä (sisäänmeno virhe sekä jätti kesken) ja alku tahmaista. Keskellä oli vauhtia, ja lopussa puomin roiskasi niin "nätisti" että. Kolmas rata alkoi itellä sillai "kunhan tässä nyt positiivisesti asenteetta mennään ja kahtellaan"- tyyliin. No, vähän hompotellen liki loppusuoralle jossa yhdestä hypystä ohi persjätön jälkeen. Että sellaset kisat. Leevi on nyt siis tehnyt liikaa aksaa taas. Harmittaa kun ilmotin sen ens viikonlopulle kahteen starttiin.
Se näytti muuten kisapaikallakin hiukan väsyneeltä kolmanteen starttiin lähdettäessä. Käpsöttely oli rauhaisaa ja kisan jälkeen loppuverkassa se oli oikeesti aika loppu. Nyt nukkuu kipparalla sohvalla antoisasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti