tiistai 23. toukokuuta 2017

Vika suuntis ja Inkeri aksaa 22.5

Vika Panun suuntakäskytyskurssin kerta.. Olihan aika vaihteeva setti tekemisen tasolla. Vire niin kiihtyy tuolla vieraissa halleissa ja mä en osaa suoltaa noita käskyjä. =) Rimojakin alko ropisee yhdes kohdin, mutta mulla kyllä katoo kontaktikin koiraan. Vire liikkuu vallan rivakkaan.. =)
Videota tulee jossain vaiheessa - tässä.

Edellisessä postauksessa oli viitteitä uusien ovien aukeemisesta. Mä sain ns. balsamia haavoille! Kiitos Heidin! Inkeri aksaa! Äitikoira on kovin mahtava ja ei ole juurikaan erilainen kuin tyttärensä. =)

Pikaisessa testitreenissä yhteistyömme toimi hyvin ja pari asiaa pistin merkille. Ink tarvii ns . lupakäden hypyille jaakotuksissa yms. tai muuten kieltää ja sit toisaalta paikkapaikoin esim vastakäännöksestä vetää ohjauksista läpi livistäen ansaputkiin yms. Tarvii ottaa todella tiukkaan. Himo ei taas puolestaan lankee noihin ansoihin, mutta jos sille laittaa lupakäden hypyille (eli nyt teen siis yhdellä = jarrukädellä ) latasee hypyt hevon persiiseen.

Mutta nyt siis plääni on se, että Inkeri lähtis Saariselälle meijän mukaan! Jes! Ihan superia! Reissu menee oikisen tarkotuksen mukaan, eli aksaa aksaa ja enemmän aksaa, mutta oltas tänä vuonna lähetty anyways, vaikka Himon startit olis jääny muutamiin.
Ennen pohjosen reissua käymme Inkin kanssa kuitenkin kisaamassa I-hailla ja Jaulla hakemassa vähän kisatuntumaa. Vaikka mulle on ihan sama kuin menee - tekemään pääsy on nyt pääasia! Niin mahtavaa  - kiitollinen Heidille! Mä oon niin kaivannu kunnon aksan tekoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti