tiistai 30. toukokuuta 2017

Suutarin lapsilla ei oo kenkiä! 30.5

Se taitaa olla nyt mun tilanne, koska piti hakee aksamotivaatiota verkkokurssilta. Mä suunnittelen niin kovin tällä hetkellä muille treenejä, että omat jää tekemättä. Helppoa olla tekemättä mitään. =)

Mutta, nyt siis me edetään muiden meille tekemillä harjoituksilla. Jee! =) Mutta treenin jälkeen huomasin ikävän piirteen itsessäni, joka toki nyt korjataan!

Toisen tekemä kuvio mulle aiheutti mussa sen, että mä en työskennellytkään treenimoodissa, vaan haasteenselätysmoodissa.  Plaah! Ja hei haloo, siitä näissä ei ole ollenkaan kyse!! Mä oon kouluttamassa nuorta koiraa, opettamassa sille asioita! Ei meijän kuulu selvitä ykkösellä noista kuviosta!  Vaikkakin tolla kriteerillä katsottuna treeni meni ihan ok, eniten se tökki, kun Vire tiputti rimaa yhdessä ja samassa kohden toistuvasti. Johon tietty aina lopetin! Ja tässä mentiin onnistuminen / palkkaus tyyliin.... Ja nyt taas täytyy muistaa, että me ei olla tän kaltaisia juttuja tehty juuri ollenkaan, saatikka hypelty esteitä sen enempää. En tiiä pitäskö kaivaa motivaatio jostain tehä hyppytekniikkaa? Vähän etäisyyden hahmotusta ja ohjaajan liikehäiriöllä... mutta rima siis tuli alas tiukassa käännöksessä ns takaisinpäin kääntyessä. Ottaa niin mulkerosti ja tiukkaan. Ponnistaa läheltä! Huomaa, että ilman tämän kaltaista kurssia mun ei tulis nyt tämän koiran kanssa ehkä edettyä tarpeeksi johdonmukaisesti. Paska mä! Video treenistä.
Paljon mahtu hyvää menoon, ja paljon mulle vielä hiottavaa ton koiran kanssa tehdessä. On reaktiivisempi paikkapaikoin kuin Himo! Ja Himosta en muista livahteliko nuorena ansaputkiin tms. se tais enemmän jaakaa mua? Mut nyt meil on plääni kuin edetään ja se on onneksi jonkun muun valmiiksi ajattelema! Jes! Mä saan vaan tehä! Kivaa!

Kontaktitreeniä tehtiin samalla ja oli ihan liian väsy koira jo kun kirmasi vaan läpi puomista kokoajan.. Se ei sujunu. Taija ja Taijan tehdään nyt kaikki kerralla kun täällä ollaan homma tätänykyä.
Keinu olis niinkun "valmis",  kepit hyvää matkaa tulossa. Vielä puomi kuntoon ja koiralle lisää ikää ni sit voidaan tehdä estetreeniä enemmän. =) Kyl tää tästä!

Himokin hyppeli muutaman hypyn ja teki kaksi kerta puomin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti