torstai 8. maaliskuuta 2018

Kuulumisia..

Kiirettä pitää..viikot vierii.. Vire saavutti puolentoista vuoden iänkin tuossa he


lmikuun puolessa välissä mutta aloittanee kisauransa joskus alkukesästä. Touko - kesäkuussa? Sen kanssa oon yrittänyt akstivoitua, ollaan käyty Pete Huotarin opissa kerran viikkoon nyt 5 vai 6 viikkoa tai jotain sinne päin. Perusjuttuja! Pikkuhiljaa kesän lähetessä pitäs alkaa pistää pakkaa kasaan - alkaa tyyppää kokonaisuuksia. Helppoja ratoja tarkoitan. Tosin kontaktihommat ja moni moni muukin juttu on vielä niiiiiin kesken. =)

Himonkin kanssa suunnittelin aktivoituvani kunnolla. Siirsin katsetta kesän arvokisoihin..suunnittelin kuinka ollaan tiukoissa paikoissa tikissä ja iskussa! Innolla odotin halli SM.ä ja EO karsintoja koska olin päättänyt tehdä siellä hyvin! Mutta elämä päätti toisin - ja oikeestaan oihan mun pitänyt tää tietää! Ain kun teen jotain tän kaltaisia "päätöksiä", jokin menee vituix. Nyt meni sitten koira taas paskaksi! Ostinirtovuoron Juhalle tiistaina treenihin ja innolla sinne menin. Ajajtuksena nollarata treeni ja hyvänmielen treenit ei kauheesti jyystämistä. No se toteutu täysin, lukuunottamatta nollaa =)
Ke aamuna mulla vaan olikin sitten kolmijalkainen koira! Olin ihan varma että ristari paskana. Soittelin kaikki varteenotettavat ell läpi josko jjohonkin päästäis, pahalta näytti.. Mutta sit kävi tuuri - päästiin Moreliukselle Sipooseen klo 15.30.
Hän väänteli ja käänteli KOKO koiran mun silmään hyvinkin ronskein ottein, mutta Himo ei juurikaan kipua näyttänyt.  Selkeä ontuma oli toki siellä oikeessa takajalassa joten sinne loppupelissä keskittyi.
 Otettiin röntgenkin... Tutkimusten perusteella ristari se ei oo. Lonkat ja luusto takajaloissa ok!

Ainut mihin Himo reagoi oli kun vääntöä / painetta tuli polven sisäsivusiteeseen. Ja siinäkin helvetin kovaan runnomiseen vasta.

Jatkuu myöhemmin, nyt on lähettävä töihin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti