torstai 27. heinäkuuta 2017

Hurjan mukavaa! 25.7

Oli todella mukavaa päästää treenaamaan jonkun kanssa! Tosin tämänkin ainutlaatuisen session meinasin sössiä unohtamalla sovitut treffit tyystin. Jos Annemaria ei olisi laittanut mulle viestiä puoli viiden aikoihin, että "jos pääset tulemaan ennen kuutta ni tuu, pääsin aiemmin töistä", mua ei ois Putrinalla näkynyt! Tuli lajinverran hoppu kun viestin sain.. hetki tuli juostua sisällä kuin päätön kana, tilanteesta ihan sekaisin. Mut Purinalla olin ennen kuutta! =) Ja kyl maar on vituttanut tämäkin unohdus - miten ihminen voikin noin tyystin unohtaa jotain?! Tässä kotona olin kaikessa rauhassa, ja ajatus poiketa ehkä illalla hallilla.. Markokin kyseli et meenkö illalla johonkin - en, ellen hallille innostu lähteä..

Mut itse treeniin - on se muksampaa jonkun kanssa, kun aina normisti yksin. Ja kiva että Virpsullekin tarjoitu mahis treeniä jossain muualla. Rusakkokin treeni ja sille hyvä setti (vaikkakin mua kyrsi sen ylivireisyys) siksi että, oli vallan kisavireessä. Livisti kontaktilta ja pääsin antamaan palautetta ja livisti myös startissa. Jotain mitä ei usein meillä tapahdu. Palautetta sai!
Treenattiin europpalaistyyppistä rataa, eurooppalaistyyppisin ohjauksin. Harmi ettei oo videoo. Rusakolle todella sopii ton tyyppiset radat! Ja treeni vain vahvisti omaa jo aiempaa näkemystä asiasta. Kumpa joskus päästäisiin kisaamaan tuollaisille!

Vire yllätti osaamisellaan! Todella! Ja myös vahvistui asia, minkä oon pannut merkille omissakin treeneissä. Vasemmalla lähetettyyn takaakiertoon irtoo huonommin kuin oikealla. Hakee helposti edestä. (syy varmasti se, että kun itse olen oikeakätinen, huomaan aina tekeväni asioita enemmän omaan helpompaan suuntaan eli oikealle) Mutta tätä vasenta olen jo vähän työstellytkin tässä kotipihalla. Vippasuunkin lähti aika kovasta vauhdistakin. =O Vireen setti oli aika lyhyt ja ytimekäs, mutta sitäkin parempi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti