lauantai 7. maaliskuuta 2009

Hugon kanssa Laura U.n opissa

Laura U. oli tänään meijän vakivuorolla opettamassa meitä...
Harjotuksena oli Riksun kolmosten kisojen radan alkuosa.
Aika kiva! Meni ihan ok, ainut vaan, et mulla alkaa olla vaikeuksia sopeutua ohjaamaan kahta erilaista koiraa. Aivan, ne on loppujen lopux erilaiset ohjattavat. Leevi kulkee helpommin mun mukana, kun on motivoituneempi tekemään mun kanssa töitä. Lukee mua kokoajan. 
Hugo taas tarttee kauheesti stemppiä, sitä täytyy paremmin kuskata ja hakea nenästä ...viedä, että se jaksaa olla kokoajan mukana skarppina. Sille on kauhee tärkeetä, et se todella tietää kunnolla minne mennä, muuten tuppaa ajatus herpaantumaan ja kerkee kyttäillä ympärilleen. Six tänään tuli muutamassa kohdassa koiruudella pitkiä teitä...haahuiluja. Ja jostain kumman syystä "taka-taka" tuotti vaikeuksia! Mut harjotukset meni kyl loppujen lopux ihan kivasti. Keppejä otettiin erikseen ja no, ei nyt niistä sen enempää. :)

Leevin kans tein puomia, kontaktia ja keppejä. Huomasi et tänään ei ollu sen päivä. Viimex kepeille sis.meno harjotukset meni loistavasti. Tänään tuntu, et se ei ois koskaan ennen mitään sellasta tehnytkään. Käskytin kepit ni se tuli istumaan mun eteen! :) Mut kyl me sit onnistuttiinkin useamman kerran kun vauhtiin päästiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti