lauantai 13. joulukuuta 2008

Laura Uuksulainen kouluttamassa...13.12

Tänään oli taas Laura meittiä kouluttamassa...jatkettiin samalla kuviolla kun viimeksi+ kepit sekä A "ansana". Ja nyt täytyy kyllä ihan rehellisesti myöntää, että fiilikset ei oo ihan kympissä. Toi Hugo tuottaa harmaita hiuksia mulle! Se lähtee nykyään niin innolla mun kanssa hommiin, MUTTA paikalleen jääminen on ihan mahotonta. Laura haluaa, että se palautetaan aina seinälle oottamaan, kun tekee tota ja tuntu, et siihen se tunti sit menikin ton koiran osalta....lähettiin hommiin..istu...tittidii!!Argh!! ja takas seinään kiinni!
Ei vaan, päästiin me sentään jotain tekemäänkin. Ja kai ne meni ihan ok.
Kotiläksyjä saatiin paikkaoloon ja niitä tehdään varmasti, toivottavasti tuottaa tulosta ennen ens viikonloppua, kun Laura tulee uudestaan.

Leevi oli oikein pirtsakka tänään,ekalle putkelle tosin tuli tökki ja Laura kommentoi mun käden heilutusta...tota olin itseasiassa odottanutkin. :) Oon kyllä itekin sitä mieltä, et haluan siitä eroon, mutta kun taas Niinu neuvoi vielä käyttämään sitä kun selvästi auttaa. Tosin välillä itestäkin tuntuu, että auttaakohan? Tänään kun jätin sitä vähemmälle, koira toimi silti! :) Täytyy pyrkiä jättämään pois ja käyttää vaan tarpeen vaatiessa. Sit kun tulis vahvistettua noita putkia ihan muuten vaan välillä!  Kaiken kaikkiaan Leevillä meni, tosi hyvin!  Itte tosin taas sössin kepeille lähetyksen, kun pitkä väli, mutta ei siitä sen enempää.
Toinen harjotus meni kans Leevillä loistavasti, en kyl osaa selittää sitä kunnolla, mutta kutsuttiin kolmen hypyn takaa (linjassa) koiraa ja heti ekan hypyn jälkeen se ohjattiinkin jyrkästi koiran oikealle viistossa olevalle hypylle ja heti takas vasemmalla olevalle hypylle, kokoajan ohajaten sieltä  "kaukaa". Olen tyytyväinen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti